۱۳۹۰ آذر ۱۵, سه‌شنبه

امام حسین اگر میدانست امروز عاشورایی وجود نداشت



من در حیرتم کسی‌ که برای عقیده خود سر خود را داد و در یک جنگی که می‌دانست آخرش کشتهٔ خواهد شد برای رساندن صدای خود جنگید و همان زمان فریاد میزد
"اگر دین نداری آزاده باش"
یعنی‌ برایش دین داری یا نداری افراد مهم نبود و فقط انسانیت آنها مهم بود چطور امروز برای قبول نداشتن دین او سر‌ها بریده می‌شه دخترها قبل اعدام بهشان تجاوز می‌شه؟
 چطور برای اثبات حقانیت او و دین او بطری نوشابه به اونجای جوانان فرو کرده می‌شه؟

 من در حیرتم که آیا امام حسین اگر میدونست که ۱۴۰۰ سال بعد قومی خواهد آمد که با استفاده از اسم او دست به تجاوز و غارت و زور به ملتی میزند و با استفاده از داستان زندگی‌ او ملتی را در ظلم و ستم خود قرار میدهد با آن آزادگی که از او وصف میکنند باز هم با یزید میجنگید؟!!ء

من یادم میاد زمان شاه حتی عرق خور‌ها هم به احترام امام حسین یک ماه غلاف میکردند یادم میاد همان زمان شاه همه معتقد و غیر معتقد به احترام ماه محرم و رمضان نه مشروبی می‌خوردن و نه بی‌ احترامی میکردند, یادم میاد خیلی‌‌ها حتا با اینکه اعتقادی به امام حسین نداشتند لباس سیاه میپوشیدند ,ولی‌ امروز از برکات انقلاب ""اسلامی"" همه چی‌ عوض شده!!!


 دسته‌های سینه زنی‌ به کارناوال و مراسم هالووین تبدیل شده آنهایی که مشروب هم نمیخورند این تعطیلات محرم همه پیش به سوی شمال و گردش و بساط عرق خوریشان حتما براه هست, دیگر کسی‌ برای مراسم احترامی قائل نیست یا لاقل مثل قدیم دیگر قبول نداره همه یا به هوای نذری خوری از نخوردن گوشت به این جور جاها پناه میبرند یا برای دختر بازی یا پسر بازی, لباس‌ها دیگه لباس‌های ساده مشکی‌ قدیم نیست لباسی که با شکل و شمایل عجیب غریب برای پول در آوردن درست شده!!

زنجیر‌ها دیگه زنجیر‌های کلفت زمخت قدیم نیست همه ژیگولی شده و برای جلب توجه درست شده!










 




در طول ۱۴۰۰ سال ورود اسلام به ایران گروه‌ها افراد و قوم‌های زیادی در صدد این بودند که اسلام را در ایران کمرنگ و نابود کنند افراد و متفکران زیادی در صدد خراب کردند افکار یا آگاه کردند ایرانی‌‌ها بر آمدند که اکثر آنها یا کشتهٔ شدند یا مجبور به فرار شدند به راستی‌ در طول ۱۴۰۰ سال ورود اسلام به ایران هیچ فرد, گروه .دسته ,قوم یا دولتی نتوانست به اندازه دولت ""اسلامی"" عقاید مردم را سست و این دین را در ایران از بین ببرد!!!

 من فکر می‌کنم ما همیشه به این آخوندها یک حکومت بدهکار بودیم و متأسفانه بدهی آنها در دوره ما رقم خورد فکر می‌کنم به اندازه کافی‌ همه ما از حکومت دینی درس گرفتیم امروزه دیگر بچه‌های کوچیک هم با دخالت دین در سیاست مخالف هستند!!

 به راستی‌ ۳۳ سال زجر کشیدیم ولی‌ راه را برای آیندگان باز کردیم!!

تنها مشکلی‌ که این وسط میمونه تربیت غلط و توهین آمیز و حیوانی آخوندی هست که باید به آن پایان داد

باید به فرزندانمون یاد بدیم چطور انسان باشند باید یاد بدیم که فحاشی و توهین به دیگران و دزدی و رندی و تجاوز و بی‌ احترامی و دخالت در حریم خصوصی افراد راه درست زندگی‌ نیست!!

 و این چیزی که امروز در جامعه ما هست دستاورد همین آخوندها می‌باشد باید به آنها یاد بدیم که ایران و ایرانی این چیزی نیست که ما در این ۳۳ سال تجربه کردیم و باید به آنها درس انسانیت و درستی را یاد بدیم



به امید آینده‌ای روشن و ایرانی‌ آزاد



 بابک ایران بان

۱ نظر: