۱۳۹۰ آبان ۱۷, سه‌شنبه

به ایران حمله خواهد شد یا شده ما خوابیم؟




اول این رو بگم من شخصاً مخالف سر سخت حمله به ایران و جنگ هستم  ولی امروز داشتم با یکی‌ از دوستان تو ایران صحبت می‌کردم بهم یک حرفی‌ زد که بدجور فکر‌ منو به هم ریخت و دیدم راست میگه میگفت تعداد کشته‌های جنگ افغانستان و عراق باهم جمع ببندی ضرب درx ۲ بکنی‌ نصف تعداد انسانهایی که جمهوری اسلامی در این ۳۳ سال به کشتن داد و کشت نمی‌شه


.

جدا ما باید نگران حمله خارجی‌ باشیم یا یک فکری به حال این حمله داخلی‌ بکنیم؟

اعتقاد شخصی من این هست که شکی درش نیست هر نوع جنگی حال برای آزادی ایرانیان یا نابودی قدرت اتمی ایران خسارت جبران ناپزیری به ایران وارد میکنه ولی تنها تفاوتی که این میان هست این هست که جمهوری اسلامی همینطوری بلای به سر ایران داره میاره که قرنها جبران ناپزیر نیست و همچنان بر سر قدرت هست با حمله نظامی هم همین بلا بر سر ایران خواهد آمد با این تفاوت که آخوندی دیگه باقی نخواهد ماند هر طوری سبک سنگین کنی میبینی جنگ به نفع ما هست مگر مردم غیرت بکنند و به امید آمریکا و مجوز وزارت کشور و رهنمودهای امام راحل نباشند و خودشون تکلیف خودشون معلوم کنند چون تازه جنگ هم بشه و این وطن فروشان و متحجران که  برن هر کسی بیاد باید نوکر دست به سینه باشه به عبارت دیگه یا ما ایرانی‌ها یک تکونی به خودمون میدیم یا همینطوری باید نوکری و زجر و خفت و خواری رو تحمل کنیم
یک نگاه به تاریخ ۳۳ سال بی‌اندازری میبینی بلایی این آخوندا به سر ما آوردند که شما امروز مغولها و چنگیز و تیمور ایرانی تر میبینی و بیشتر براشون احترام قائل میشی باز اونا خارجی بودن و به فکر مردم خودشون این موجودات که ادعای ایرانی بودن هم میکنند و این بلا هارو سر هموطن خودشون میارند
البته این رو هم اضافه کنم من هم یکی‌ از فرزندان دوران ۸ سال جنگ هستند و معنی‌ جنگ و خونریزی و نابودی با پوست و خونم احساس کردم ولی‌ شما فکر می‌کنید چه راه دیگه‌ای  برای نجات از این وضعیت کنونی ایران هست؟ 

دختران مارو  قبل اعدام به واسطه باکره بودن بهشون تجاوز میکنند و بعد اعدام میکنند

  بچه‌های ۱۶ ~ ۱۷ ساله‌ رو با مراسم شادی تو روز روشن اعدام میکنند
دختران و پسران مارو تو زندانها بطری نوشابه فلانجاشون میکنند 
برای دسترسی‌ به بمب اتم دریای خزر بخشیدن به روس‌ها
خلیج فارس هم که هیچ قدرتی‌ ندارند و همه کشور‌های منطقه همان کشور‌های که برای جواب سلام ایران التماس میکردند حالا برای ما شاخ و شونه میکشند 
گرانی بیداد میکنه, کار نیست
ثرمایه و ثروت نفت هم دست یک مشت دزد غارتگر بی‌ سواد که حتی اسم خودشون امضا نمی‌تونن بکنن افتاده و پول نفت هم سر از کامیونهای طلای ترکیه و بانکهای کانادا در میاره






جدا باید چه کرد؟

 شما به من بگوید کدام جنگی در دنیا می‌تونه به یک کشوری اینقدر لطمه بزنه که این آخوندا خودشون بدون جنگ دارند به ایران میزنند ؟



جنگ دوای درد ما نیست ولی‌ باید قبول کنید تنها راه آزادی ایران یا جنگ و نابودی این مزدوران توسط نیروی خارجی‌ و نوکری آنها رو کردن به واسطه آن آزادی تا ابد یا قیام مردم ما با گرفتن حق و منتظر نشدن برای مجوز وزارت کشور یا رهنمودهای امام راحل




امروز تکلیف ما و آینده ایران بستگی به غیرت و توان ما ایرانی‌‌ها داره نه موسوی کاره‌ای هست نه شاهزاده رضا پهلوی به تنهای می‌تونه کاری بکنه نه هیچ اصلاحاتی می‌تونه مارو از این وضع نجات بده نجات ایران فقط دست مردم ایران است و الا باید بشینیم و شاهد خرابی‌های بزرگتر و افسوس از دست دادن عزیزان بیشتر رو بخوریم
 
بابک ایران بان

این نظر شخصی‌ من هست



۳ نظر:

  1. بابک گرامی کاملا درسته و باید بگویم که قرنهاست به سرزمین ما حمله شده . درود برشما .کاوه

    پاسخحذف
  2. بابک جان سلام ! خدا قوت عزیزم منم تو زمینه خدمت رسانی به ملت فعالیت میکنم اگه مایل بودی بنده رو لینک کن با اجازه من لینکت کردم /!!!! شاد و پیروز باشی

    پاسخحذف
  3. بابک عزیز !! اسم شما توی تیتر عزیز!!
    بنده از طرفداران شما هستم و همچنین ارادت خاصی دارم !

    پاسخحذف