۱۳۹۰ آبان ۱۶, دوشنبه

خطاب به مخالفین عید قربان و حامیان یک شبه انجمن حمایت حیوانات

 
 
امروز که فیسبوک باز کردم دیدم همه عضو انجمن حمایت از حیوانات شدند و از عید قربان ایراد میگیرند و گوسفند را مظلوم کردند و کشتن آن را محکوم میکنند بد ندیدم نظر خودم هم در این مورد بگم

راستش من بعضی‌ وقتا از این ژستهای جدید که بعضی‌ از دوستان میگیرند هم خندم میگیره هم شاکی‌ میشم هم افسوس میخورم البته دوستانی رو میشناسم که با نیت خیر این کار رو انجام دادند و کاملا با روحیه آنها آشنا هستم و به عقاید آنها احترام میگذارم و نفرت آنها رو از مراسمی دینی درک میکنم ولی سوال من اینجا از این عزیزان این هست که آیا شما تا به امروز جیگرکی نرفتید؟ کباب بره نخوردید؟ کله پاچه دوست ندارید؟ ساندویچ زبان تاحالا نخوردید؟ من کشتن گوسفند در
انظار
عمومی و خیابانها رو کاملا احمقانه و متحجرانه می‌دونم البته جا نماز آب نمیکشم متأسفانه خود ابله هم این کارو یک بار کردم و به حماقت خودم اعتراف می‌کنم و با این نظر که نباید این عمل در خیابان انجام بشه با شما ۱۰۰% موافقم ولی‌ اینکه قربانی کردن و بخشیدن گوشت یک حیوان به افراد مستمند زشته و غیر انسانی‌ و فحش و مسخره کردن آن رو یک مقدار زیادی می‌دونم نه اینکه طرفداری دینی رو کرده باشم یا کشتار حیوانات رو عملی‌ لذت بخش بدونم ولی‌ فراموش نکنید که ما در زندگی‌ روزمره برای سیر کردن خود و فرزندانمون از مغازه و قصابی‌ها گوشت می‌خریم و مدام از صبح تا شب از دست پخت مادرو عمه و خاله و مادر بزرگ تعریف می‌کنیم فکر میکنید غذاهای آنها از کره مریخ صادر می‌شه؟ نه بخدا از همین گوسفندی هست که شما امروز ازش یک حسین مظلوم ساختید

مشکل ما کشتن و خوردن حیوانات نیست ( البته بغیر از سبزی خوارن) مشکل ما فرهنگ کشتار و خون و خونریزی در جاهای عمومیست که باید فرهنگ سازی بشه باید به فرزندانمون یاد بدیم که ما نه تنها عید قربان داریم بلکه عیدی با نام آبانگان هم در این ماه داریم که فرارسیدن این ماه را جشن میگیریم و در آن هیچ خون و خونریزی هم وجود نداره به فرزندانمون یاد بدیم که کشتن هر موجود زنده ای درست نیست و کشتار حیوانات رو هم به قصابی‌ها و مرکز نگهداری و تامین مواد خوراکی انسانها بسپاریم به فرزندانمون یاد بدیم که سوای این مراسم ها مراسم‌های دیگری هم در ایاد و تاریخ ما ایرانی‌‌ها وجود داره و آنهارا با این مراسم آشنا کنیم

شمارو نمیدونم ولی‌ من هنوز از خوردن جیگر و زبون و قلوه و چشم و کباب بره لذت میبرم
این نظر شخصی‌ من هست خواهش میکنم حمل بر بی‌ احترامی به دین یا افراد ندونید شما هم اگر نظری دارید خوشحال میشم بشنوم
بابک ایران بان
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر