۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

سئوال من از مخالفین شاهین نجفی


چند روزی هست که نظر‌های مختلفی در مورد کار شاهین نجفی شنیدم از بی‌ ترمز‌های بسیجی‌ تا بی‌ مذهب‌های بی‌ خدا دوست داشتم نظر خودم هم اینجا به اینها اضافه کنم
من شخصاً با توهین به هر دین و عقیده دینی مخالف هستم حالا می‌خواد اسلام باشه یا مسیحیت یا یهودی یا بهائی یا بودای یا بی‌خدایی اعتقاد دارم دین و اعتقادات مذهبی چیزیست شخصی‌ و به افراد ربط داره و هیچ کس اجازه و حق توهین نداره البته با انتقاد اصلا مشکلی‌ ندارم ولی‌ اونم با احترام
من شخصاً از آهنگ شاهین نجفی در مورد علی بن محمد ( نقی‌) که شاید خیلی‌ها که امروز سنگشو به سینه میزنند حتا اسم واقعی‌ اون رو تا به امروز نشنیده بودن خوشم نمیاد و فکر نمیکنم کار جالب و زیبای باشه!
بی‌رو درواسی بگم از لحاظ عقیدتی‌ و سیاسی خیلی با شاهین نجفی مشکل دارم ولی‌ به عنوان یک هنرمند که کارهای زیبای تا به امروز ارائه داده برای اون احترام خاصی‌ قائل هستم و به عنوان یک هنرمند قوی میشناسمش کسی‌ که خیلی از مشکلات جامعه مارو به صورت آهنگ به مردم یاد آوری کرد و چشم و گوش خیلی از هموطنان رو از اتفاقات دور و برجامعه آگاه کرد! و تا به امروز در هر زمانی‌ بنا به اتفاق اون زمان سعی‌ کرده که آهنگی دراربطه با اون واقعه داشته باشه چه از قتل ندا گرفته تا ژاله صانع و حقوق زنها الی‌ غیر.... که اکثرا کارهای این هنرمند رو گوش کردید و احتیاجی‌ به تکرار نیست!
حال من سوالام از دوستانی که متعصبانه به این قضیه نگاه میکنند این هست که آیا "نقی حالا که مهدی خوابه ما تو رو صدا میزنیم آی نقی"
بی‌ احترامی هست یا اینکه قانون جان مادر من و شما در جمهوری اسلامی برابر هست با نصف تخم چپ یک مرد؟
می‌خوام بدونم گفتن "نقی تو رو به نژاد آریایی,به پلاکی که به گردن آویخته "بیشتر توهین و بی‌ احترامی هست یا بطری در ماتحد جوانان ما در زندان کردن؟؟
کدام جزای اعدام داره؟
شعر شاهین توهین هست یا تجاوز به دختر بچه ۱۴ ساله قبل از اعدام به دست قاضی که تازه بهانه اعدام هم زبان تند اون طفل معصوم بوده؟؟ (عاطفه سحاله)
شما به من بگویید کدام بی‌احترامی هست ؟ که با نام خدا به دختران قبل اینکه با طناب خفشون کنی تجاوز کنی یا از یک امامی حال به هر زبونی طلب کمک کنی؟
میخوام از شما بپرسم شاهین به شعور و اعتقادات شما توهین کرده یا کسانی که با ابا و عمامه زنهای شهید جنگ ۸ ساله رو به واسطه بی‌سرپرستی مجبور به صیغه میکردند؟ کدام توهین هست؟
شعر شاهین توهین هست یا کشتن انسانها با سنگ؟؟ چرا یک کدام از شما تو این ۳۳ سال از توهینی که به کشور و دین و ملت و خاک وطنتون میشه اعتراضی نکردید؟؟ حکم شاهین اعدام و قتل هست چون شعری با لحن " ر پ "خونده ولی حکم قاضی مرتضوی این هست که همه سرمایه کشور و استفاده‌های مالی از زیر دست اغا رد بشه؟

می‌خوام از شما جوانهایی که با شنیدن این آهنگ خونتون جوش آماده و در این اینترنت به وجد آمدید بپپرسم چرا یک آدم که هزار سالش هست و یک پاش لب گور هست باید حکم مرگ صادر کنه و خواهان مرگ جوانی باشه که آهنگ خوانده؟ یعنی عظمت خدا با یک آهنگ پایین میاد؟ من دیدم دوستانی که اینجا شروع به فحاشی بهش کردند من خودم شخصاً با بی‌ احترامی به ادیان و عقاید مذهبی‌ دیگران مخالف هستم و مشکل دارم ولی‌ نه در این حد که خواهان مرگ کسی‌ باشم اگر کسی‌ مذهبی‌ هست و به خدا اعتقاد داره باید به روز قیامت و قضاوت و بهشت و جهنم هم اعتقاد داشته باشه !!
اگر کسی‌ به روز قضاوت اعتقاد داره دیگه چرا باید از گفتار دیگران ناراحت بشه؟؟؟؟ مگر غیر از این هست که خدا جزای مشرکین خواهد داد؟؟؟ چرا این آدما میخواهند نقش خدارو بازی کنند؟ آهنگشو دوست نداری گوش نکن مگه قراره شاهین با شما تو یک قبر بگذارند و باهم یک جا قضاوت کنند؟
مگر غیر از این هست که شاهین کار بدی کرده؟ کی به من و شما اجازه میده که کسی قضاوت کنیم؟؟ کارش اصلا بد ولی حقش مرگه؟ ببینم خوبه من شمارو بخاطر اعتقاد به یک مزهبی اعدام کنم چون مذهب شما رو دوست ندارم؟از کی تاحالا ما انسانها وکیل وصی خدا شدیم؟ یعنی انقدر شما خودت بزرگ میدونی که بخواهی از حق خدا و فرستادگانش دفاع کنی؟ یعنی خدا انقدر حقیر شده که بنده هاش باید ازش حمایت کنند و حقش رو بگیرند؟ پس لقب کریم و رحیم و مهربان و بخشنده چی میشه؟
دوستان هی مینویسند توهین شده توهین شده توهین به مقدسات شده توهین به چه مقدساتی شده؟ شما دینت اسلام پیامبرت محمد(ص) و کتابت قرآن هست شما به بنده اسم امام نقی در قرآن نشون بده بنده من هرچی که شما بگی قبول میکنم!!! آخه این که نمیشه شما قرار باشه از یک نفر که ۲۳۳ سال بعد پیغمبر زندگی کرده و هیچ رابطه مستقیم با خدا نداشته و یک فردی بوده که از نوادگان پیامبر بوده امروز خـــــدا بسازی حالا بیا اصلا فرض کنیم این کار اصلا غلط کی به شما اجازه میده کار خدارو انجام بدی ؟ یعنی خدا انقدر ذلیل شده که بنده خدا که شما باشی ادعای حیثیت بکنی؟
حضرت علی که پدر پدر پدر پدر پدر پدر پدر پدر پدر بزرگ همین علی بن محمد هست تا روزی که زنده بود نگذاشت ابن ملجم مرادی ضارب خودش کسی دست بزنه اونوقت شما طلب خونخواهی کسی میکنید که حتی اسمش رو هم درست بلد نیستید کسی که اگر زنده بود از این بی‌عدالتی خودش شما هارو گردن میزد!!!؟


به اون خدایی که میپرستید و منم قبولش دارم خداوند مغز برای پر کردن جمجمه نیافریدند کمی فکر کنید و ازش استفاده کنید!!

بابک ایران بان
0 comments



 


 



۱۷ نظر:

  1. کاملا با نظر شما موافقم و با اجازه به اشتراک گذاشتم

    پاسخحذف
  2. من مخالفم شاهینم دوست دارم ولی دست رو بد چیزایی گذاشته به غیر از اون توهین برای شاهن مثل نون ماست شده به هر کس که دوست داره توهین میکنه

    پاسخحذف
  3. خیلی‌ جالب بود، من همین چند دقیقه پیش مثل همین نظر رو تو فیس بوک به اشتراک گذشتم،

    به نظرم الان یه عده جو گیر شدن، هر روز تو همین تهران داره هزاران جور مقدسات ، ناموس، ما تحت و... لجن مال می‌شه،اتفاقی نمیفته،

    یه نفر تو مرکز تهران داره ادعای خدایی می‌کنه، مقدسات و دین به هیچ.......

    اما خوب تو این مورد غیرتی شدن و تعصب دینی براشون هزینه نداره،خوب بالاخره باید یه سبیلی تاب بدن دیگه

    پاسخحذف
  4. پاسخ‌ها
    1. SHOAR .SHOAR.SHOAR.AZ DARD GOFTAN FAYEDEI NADARE MA KHODEMON PORE DARDIM AGE HONARMANI AZ DARMON BEGO !!!!

      حذف
  5. baba toro be khoda bas konid.aslan midunid chie ?age etehad dashtimo hamdigaro dust dashtimo beham ehteram mizashtim ke in balaha saremun nemiomad.badbakhtane june adamizad tuie iran hich arzeshi nadare,wa in jenabe gerami eyne ab khordan barash hokme marg dadan rahate.

    پاسخحذف
  6. دوست عزیزم من شخصا به عنوان یک مسلمان این که یک نفر رو به خاطر عقیدش تحت فشار قرار بدن،زندانی کن یا بکشن را قبول ندارم و با یکسری از عکس العمل های بعد از آی نقی مخالفم. این که جمهوری اسلامی یه سری کار می کنه که مشکل داره هم قبول ولی تمام این ها دلیل نمی شه که به هر ترتیبی به یک اعتقاد توهین بشه. برای خیلی ها توهین به اعتقادشون خیلی سنگین و ناراحت کننده است و این عمل باعث بروز کینه میشه و ممکن است یکسری عسکل العمل های غیر قابل پیش بینی داشته باشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چه توهينى مگه كرده ؟ دوست گرامى شما امامان رو قبول دارى و خدا پرستى ، تو عرفان حقيقى شما هرطور كه بخواى با خداوند ارتباط بر قرار ميكنى و نفس خود ارتباط كه مهمه حالا با مناجات يا دعا يا تفكر يا دعا يا حرف زدن خيلى راحت و خودمونى ، حالا ايشون هم حرف دلش رو كه حرف دل بسيار از مردم هستش به زبان خودش و با مخاطب قرار دادن شخص امام نقى كه به اعتقاد شما مقدسه و از طرف خداونده ، بيان كرده. ديگه حضرت نقى يا اخلافشون كه تا خمينى و خامنه اى ظاهرن ادامه پيدا كرده ، كه از خداوند مقدس تر نيستند كه اين همه خونتون بجوش اومده و توهم توهين برداشتين !!؟ شايد بهتر باشه كمى هم باز تر و بدون پيشداورى به مسايل پيرامونتون نگاه كنيد. چه بسا كه ايمانتون مستحكم تر بشه

      حذف
  7. توهین به مقدسات ما مسلمانان جرم سنگینی دارد.
    خدا لعنت کنه هر کس به امامان ما توهین کنه

    پاسخحذف
  8. خدا پرستی توهین به اعتقادات منه.
    چرا خدا پرستان اجازه دارند به اعتقادات من توهین کنند؟

    پاسخحذف
  9. سلام من از طرفداران اهنگ های سیاسی شاهین نجفی بودم ولی شاهین گوه حق نداره با اعتقادات ما رو به تمسخر وبازی بگیره حق نداره.شاهین با این کارش موجب متنفر شدن مردم از خودش شد.شاهین نجفی اهنگ سیاسی بخون ولی به اعتقادات مردم توهین نکون............

    پاسخحذف
  10. شاهین نجفی ارتداد برای تو کم است چون؛

    ما برای خواندن ترانه‌ی علی برخیز ، آریا آرام‌نژاد را زندانی کردیم.

    ما حکم زندان دادیم به محسن نامجو بخاطر خواندن غیرمعمول قرآن و آنگاه تو امام جمعیتی را به خواب‌آلودگی متهم میکنی.

    فرزاد کمانگر را که میشناسی ، به راحتی اعدامش کردیم، همانکه برایش آهنگ خواندی.

    دانشجویان را دربند میکنیم و کسی صدایش بلند نمیشود. و حتی آنها را میکشیم، صانع ژاله و آهنگش را که بخاطر داری.

    ما مصلی بزرگ تهران که برای نماز خواندن است را به نمایشگاه کتاب اختصاص داده‌ایم ولی براحتی آمار کتابخوان‌های ما را در بوق و کرنا میکنی.

    ما به سه هزار میلیارد اختلاس و دزدی از بیت المال میگوییم تخلف مالی که چیزی از ابهت حکومت اسلامی کم نشود و رهبر عزیزمان میگوید کش ندهید ولی باز تو کش میدهی و به اختلاس هم قسم میدهی.

    ما کاریکاتوریست را شلاق میزنیم تا دیگر کاریکاتور نکشد آنوقت تو نقی را قسم به شوخ طبعی میدهی.

    ما در تحریم ها به خودکفایی در تولید ملی رسیده ایم، آنگاه تو از طول و عرض تحریم به جای تولید ملی میخوانی.

    ما تمام و کمال از رهبران جنبش سبز در خانه هایشان پذیرایی میکنیم و نمیگذاریم دست احدی به آنها برسد و اطلاعی بگیرد آنوقت تو تلاش میکنی که اسمش را بدانی.

    ما کسانی که از خرید و فروش دلار زندگی خود میگذرانند را دستگیر میکنیم و سایت‌ها را مسدود میکنیم و همه جا از کنترل قیمت دلار میگوییم ، بعد تو از تحقیر و رشد دلار میگویی.

    ما قدیس و معجزه ساختیم و هیچکس با آن کاری ندارد ، و تو بجای قسم خوردن به امام خامنه ای ، به یاعلی گفتنش در حین تولد قسم خورده ای.

    تو جرمت سنگین است، در سال تولید ملی به جانماز و تسبیح و آقایی چینی قسم میدهی.

    تو جفا کرده ای بر دیپلماتهای ایرانی و کودک آزارها و بند کرده ای به فوتبالیست بازنده.

    تو به جای پرچم حزب الله و انتشار شماره حساب برای ساختن حرم‌های امامان ، پرچم همجنسگراها را بالا برده‌ای.

    تو فوتبال خصوصی و حرفه ای ما و دینی که سعادت را نسیبمان کرده را به اوت شدن متهم کردی و نماز شب خواندن و بردن تیم برزیل را قسم میخوری.

    ما تلاش کردیم تا مخالفان سیاسی خارج را ضد دین جلوه دهیم و آنقدر گستاخ شده ای که با این آهنگ سیاسیون فسیل شده در غربت را هم در جبهه ضد خود قرار داده ای تا نتوانیم به آنها تهمت ضددین بزنیم.

    ما هر ماه پول امام زمان را به حساب مردم واریز میکنیم ولی تو آنقدر قدرنشناسی که میگویی مهدی خواب است و لابد میخواهی به هدفمندی هم قسم بخوری.

    ما به دیگر پیروان دیگر ادیان اجازه‌ی تحصیل و حتی زندگی نمیدهیم. یا زندانی میکنیم و یا از ایران فراری میدهیم و هیچکس اعتراض نمیکند حالا تو میخواهی از دین حاکمان و این اکثریت راضی به این روال ایراد بگیری.

    تو مستحق کشته شدن(!) هستی چون در حکمی که نامت در آن نیست و هم اینکه مربوط به تاریخ چندروز قبل از انتشار آهنگ توست فرمان ارتداد(!) برایت صادر شده است.

    تو میتوانستی مداحی کنی آن هم در سرزمین مادری و به دیگران دشنام دهی و دعای مرگ این و آن را بخوانی و فیلمهای خودت با زنان را انتشار بدهی و برای نیم ساعت پولهای کلان به جیب بزنی و در آخر به تو لیسانس بدهیم اما افسوس که تنها مدرکی که نصیبت میشود حکم ارتداد است.

    تو آنقدر جرمت سنگین است که حتی با رافت اسلامی هم ارتداد برایت کم است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله ما خوب می دونیم تو این مملکت چه خبره.... واسه همین مخالفیم... ولی حرف من اینه که هیچ کس حق توهین به اعتقادات مردم رو نداره.... همین شاهین نجفی واسه من هیچ فرقی با این نظام نداره چون اونم داره می رینه به اعثقاد و مذهب و ..... هزار چیزه دیگه مردم.... همون کاری که 34 ساله اینا دارن با ما می کنن ... شاهین نجفی واسه من با یه آدم فاشیست هیچ فرقی نداره....

      حذف
  11. بابک عزیز عالی بود

    امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی

    پاسخحذف
  12. این نظر کاملا علمی هست پس کامل بخونیدش (فقط زبانش یه کم تخمیه و به علت محدودیت کاراکتر مطلبم رو در چند نظر پی در پی نوشتم)

    تند نرو عمو ... یکی یکی ...

    یک
    گوفتی هنرمند ؟ خب تعریف هنرمند رو هم فهمیدیم . پس اینکه یه سری فحش رو بی قافیه پشت سر هم ردیف کنی شد هنر . با این حساب میخوام یک استاد هنرمند بزرگ رو بهتون معرفی کنم : کیر من . کیر من یه هنرمند واقعی چون وقتی توی کس ننته انواع فحش ها رو به زبون تو و ننه ی حضرت عالی القا میکنه . استاد شنا در آب غلیظ کس ننه شما هم هست و ضمنا وقتی هیکل میگیره و ماهیچه هاشو سفت میکنه 5 برابر میشه و این از عهده ی هیچ بادی بیلدینگ کاری بر نمیاد ، پس اون دستی از خشم مشت کردهی رو راحت باز کن چون ورزشکارا توی خوابوندن کَل کیر منم موندن تو که خودت کیر اونا هم نیستی .


    دو
    اگه کوچکترین اطلاعی از تشیع داشتی میفهمیدی که نسبت دادن خواب به معنای بی اطلاعی ، به یک معصوم ، از فحش خار و مادر هم بدتره چون این حرف یعنی خالی بودن زمین از حجت خدا و این خودش یعنی بی تدبیری و حماقت خدا و این یعنی نسبت دادن یک توهین و نقص به خدا و نقص نشانه ی خالی بودن از أحدیت است پس یعنی با این حرف توحید رو انکار کرده.
    میدونم مخت گوزیده و طاقت حرف فلسفی و منطقی نداری واسه همین از مطلب عبور میکنم و میرسم به زر جنابعالی که این حرف شاهین توهینه یا اون قانون تخم و مادرت و اینا
    برای اطلاع باید بگم که گوز به شقیقه ربط داره اما مقدمه و نتیجه ی شما هیچ ربطی به هم نداره . حرف آقای شاهین أن که توهین هست و کار بهش نداریم . اما اینکه دیه ی جون ننه ات نصف تخم منه دلیل داره :
    اولا که دیه ننه ات نصف تخم چپ نیست و دو سوم تخم چپه و مادرت اگه کمی مثبت اندیش باشه میتونه خوشحال باشه از اینکه دیه اش "برابر" با تخم راست مرده .
    ثانیا : علت اینکه دیه زن نصف خود مرد هست اینه که زن نفقه و مهریه میگیره و ضمنا اگه بهش ارٍ هم برسه با شوهرش شریک نیست و اگه شوهرش بمیره واجب النفقه پدر و پسرش میشه . و علت اینکه دیه اش دو سوم تخم چپ مرده اینه : اعضای بدن که جفت هست مثل دست و چشم و و تخم ، دیه اش نصف دیه ی کامله . اما در مورد تخم باید بدونی که تولید اسپرم به عهده ی تخم چپ هست و و 50 درصد دیه ی کامل برای از بین رفتن تخم حساب میشه و 25 درصد دیه کامل هم هزینه ی بچه هاست که در جمع دیه تخم چپ میشه 75 درصد دیه کامل مرد . با توچه به اینکه از بین رفتن تخم چپ مساوی با زایل شدن عضو دوگانه ی بدن و همچنین عقیم شدنه ، جمع اینها بیشتر از دیه ی کامل زن میشه . همونطوری که اگه اگه یک زن چهار عضو دوگانه اش رو (مثل گوش و چشم و کف دست و مچ به پایین پا) از دست بده یا اگه چند تا شکستگی داشته باشه مثل شکستگی گونه و کتف و دست و پا ، در جمع از دیه ی یک مرد که سهله ، ممکنه از دیه ی 3 تا مرد هم بیشتر بشه .
    افتاد ؟؟


    سه
    کاربرد بطری از اصل برای فشار به ماتحت بوده . اما اخیرا اسفاده هایی در غیر جای خودش پیدا کرده و جای اینکه بطری رو تو کونت کنن ، توی کون بطری نوشابه میکنن .
    یه سوال هم دارم : اگه بطری رو توی کون نکنن چیکار کنن ؟ کون رو توی بطری کنن ؟ این منطقیه واقعا ؟


    ehsano87@yahoo.com

    به علت محدودیت کاراکتر ، ادامه در نظر بعدی ...

    پاسخحذف
  13. ادامه ی نظر قبلی ...

    چهار
    اگه حرفت درست باشه ، اینکه یه قاضی انقدر دلسوز بوده که نخواسته یه دختر بدون چشیدن طعم سکس از دنیا بره این بده ؟ حالا بیا و خوبی کن . بشکنه این کیر که آب نداره
    در مورد زنهای شهید هم چند تا سوال : زنهای شهید ؟ اول زنهایی که شهید شده اند چطوری میتونن صیغه بشن آخه ؟ دوما مگه شهید چند تا زن داشته که اینطوری میگی زنهای شهید ؟
    سوما ، زن شهدا دل ندارن ؟ سکس نمیخوان ؟ عاطفه نمیخوان ؟ اگه ازدواج کنن میگید به جای افتخار به شوهر شهیدش شاشیده به هر چی عزت و افتخاره و ازدواج کرده . اگه مجرد بمونه یه عده که دائم بهش نظر دارن ، یه عده ضد انقلاب خر مثل شما که جنگو قبول ندارن یا میخوان از عقاید شوهرش توبه اش بدن یا تحقیرش میکنن یا به خاطر دو قرون سمیه بچه شهدا میخوان ارث پدرشونو ازین زن شهید طلب کنن . اگرم صیغه بشن یه سری الاغ میان و تحقیرشون میکنن یا یه سری الاغ دیگه شیر فحشو به شوهرای صیغه ای اونا میبندن .
    اینا شوهر و سرپرستشونو برای خدا دادن کافی نبوده که اجازه آب خوردنم بهشون نمیدید ؟ خب انتظاری هم از شما ضد انقلابای یزید نیست . آب رو هم نمیذارید اینا بخورن . لااقل اجازه بدید کام خشک شوهرشونو بخورن .


    پنچ
    مگه نمیگی دین یه امر شخصی و فضولیش به دیگران نیومده و برای هر کس محترمه ؟ خب هر دینی احکامی داره . از احکام دین اسلام هم اعدام مرتد و قصاص قاتل و این جور چیزها هست . من اصلا حکم نمیدم که شاهین مرتده یا نیست و اصلا به نظرم نمیتونه مشمول ارتداد بشه چون اول باد اسلام رو پذیرفته باشه و فکر نکنم که اینکارو واقعا کرده باشه . اما اکه به هر دلیل مشمول حکم اعدادم بشه اینم از احکام یکی از همون دین هایی هست که میگی محترمه و نباید بهش توهین کرد و اگه جوابت این باشه که هر دین و عقیده ای تا جایی قابل احترام هست که به آزادی دیگران خدشه وارد نکنه اونوقت جواب منم اینه که همین نظر تو داره به آزادی کسانی که میخوان چنین دینی رو داشته باشن خدشه وارد میکنه . یعنی تو با عقیده ات ( عدم سلب آزادی دیگران) داری آزادی افرادی رو که موافق با سلب آزادی دیگران هستن سلب میکنی و بر خلاف عقیده ی خودت عمل میکنی .

    شش
    ما خودمون رو بزرگ و وکیل وصی خدا ندونستیم . اما همون خدا به ما دستور داده که در شرایط خاصی که خودش تعیین کرده باید کسی رو بکشیم و اگه اینکارو نکنیم خود ما رو عذاب میکنه . با این حساب این شمایی که خودتو وکیل وصی خدا دونستی و خدا رو در دادن این دستور و حکم محدود میکنی و میگی این حقش اعدام هست یا نیست .
    لقب کریم و رحیم خدا هم سر جاشه . تا قبل از اینکه مرتکب گناه بشه غرق رحمته و رحمت خدا مثل اکسیژنه که همه جا پخشه که آدم داره نفس میکشه اما حالا اگه یه خری خودشو با گاز خفه کنه رحمت خدا کم شده یا این یارو خودشو از رحمت اکسیژن دور کرده ؟ اجازه ی زندگی در این دنیا هم رحمت خداست و خدا حتی کافران رو هم محروم نکرده اما ارتداد یعنی شخصی خودش رو از اجازه حیات در این دنیا محروم کنه . و خدا مقدر کرده که حیات اون شخص رو با اعدام ساقط کنه . و همچنین تا قبل مرگش در توبه رو هم باز گذاشته و کسی جلوی توبه و ایمان آوردن مرتد رو نگرفته . و با این همه در قیامت هم در رحمتش بازه و مثلا مجازات زنای محسنه اعدامه اما دلیل نمیشه که جهنمی بشه بلکه این کفاره ی گناهشه و اینجوری بخشیده میشه .


    ehsano87@yahoo.com

    به علت محدودیت کاراکتر ، ادامه در نظر بعدی ...


    پاسخحذف
  14. ادامه ی نظر قبلی ...


    هفت
    چند کلاس سواد داری ؟ زنگ تفریح چه گوهی خوردی که گه گیجه گرفتی ؟ تو که میدونی گه بهت نمیسازه واسه چی گه میخوری که به گه خوری بیفتی ؟
    اولا که به گفته ی خود خدا و پیامبر ، این امام ، جانشین خود پیامبره و ارتباط مستقیم با خدا داره و انکار کننده اش مسلمان نیست و توهین کننده به ایشون مستحق مرگه و این حکم خود معصومین هست .
    میدونم الان دوباره گه گیجه میزنی و میگی کجای قرآن گفته . منم ازت میپرسم کجای قرآن گفته که نماز صبح دو رکعته و نماز ظهر 4 رکعت ؟ کجای قرآن گفته اسمی از حضرت علی علیه السلام اسم برده ؟ کجای قرآن از این همه جزئیات احکام و معاملات و قوانین حقوقی اسلام (با همه جزئیات فعلی) حرفی زده شده ؟ اگه همه چی تو قرآن بود دیگه پیامبر میخواست چکار؟ خدا یه آدم معمولی رو پیدا میکرد و یه کتاب بهش میداد و میگفت اینو بده بقیه . دیگه معجزه و این همه ارزش برای رسول قائل شدن واسه چی بود اگه قرآن به تنهایی کافی بود ؟
    ضمنا حضرت علی علیه السلام نذاشت ابن ملجم رو بکش به دلیل اینکه هنوز خودش کشته نشده بود که بخوان اونو قصاص به مرگ کنن و تا زنده بود نذاشت بزننش چون که حق خودش بود . یکی میاد دست تو رو قطع میکنه و تو بهش حال میدی و ازش گذشت میکنی . کسی هم نمیتونه بهت گیر بده چون حق خودته . اما اینجا که توهین به امام معصوم هست ( وبرات ثابت کردم که توهین به حضرت مهدی و پیامبر علیهما السلام و توهین به خدا هست) دیگه یه امر شخصی نیست که گذشت بشه . حق خداست و خود خدا گفته چنین آدمی باید به دست حاکم اسلامی کشته بشه و اگه این کار انجام نشه خدا زودی آسمون رو سرش خراب نمیکنه . خدا صبوره و اجازه میده که اون شخص مهدور الدم و اون کسی که از کیسه خلیفه بخشیده و اعدام نکرده به موقعش بمیرن و اون وقت هم در مجازات مرتندد شاید تخفیف کمتری باشه (چون در دنیا مجازات اعدام رو نچشیده) هم اینکه اون قاضی بدبخت رو که از کیسه خلیفه بخشیده و همچین یه حال باحال میده تا رو حف خدا حرف نزنه .


    هشت
    در مورد نظر اون دوست خبیثی که گفته " عرفان حقيقى شما هرطور كه بخواى با خداوند ارتباط بر قرار ميكنى و ... شاهین هم حرف دلشو به امام زده " الان یعنی شاهین شد "عارف حقیقی" دیگه ؟ و تو هم شدی عرفان شناس ؟
    ضمنا از کی تا حالا با "بی اعتقادی" به مسائل نگاه کردن شده "بدون پيشداورى" ؟ یعنی بی اعتقادی و کفر و آزاد اندیشی (آزادی از انیشه) و بی دینی و بی غیرتی ، همه ی اینا یعنی "بدون پیش داوری" و نگاه کردن از زاویه ی حق و عدالت و فطرت و دین میشه نگاه کردن "با پیش داوری " ؟ اصلا بگو ببینم بدون پیش داوری نگاه کردن ، امکان وقوعی داره ؟ هر کسی با توجه به شرایطی که توش بزرگ شده طرز نگاهی داره و بدون پیش داوری نگاه کردن حقیقی باید باعث بشه که هیچ نظری نتونی در مورد مسئله بدی . چون هر نظری که بدی با توجه به دیدگاه خودت و یک سری مقبولاتیه که از قبل قبولش کردی و این خودش یعنی پیش داوری .


    نه
    این آخرین بخش نظر منه و مخاطبش همون سه تا نظر قبل منه که گفته
    "شاهین نجفی ارتداد برای تو کم است چون؛"
    ببین آقا پسر شما در حرفهات هیچ کلمه رکیکی استفاده نکردی و در عین حال تمام اعتقتدات ما رو شستی گذاشتی کنار . به خاطر اینه که برای شاهین شرف بیشتری قائلم نسبت به تو . چون اون وقتی فحش میده فحش میده و صریح و با صدای بلند اینکارو میکنه و داد میزنه . اما تو وقتی فحش میدی فحش نمیدی . از رو شلوار کار میکنی و هی می مالونی تا هم حالتو کرده باشی هم کسی نگه کیرش پیدا شد . اما من کون همه بچه قرتی های مثل تو رو که قلم خوشی دارن رو گاییدم و باور کن که همه ی فرهنگت رو از روی کونت قبول کردم و سوالم اینه که کون قشنگت باعث شده قلمت انقدر سروش وار بشه یا هر کی در این وادی خوب حرف میزنه درش رو خوب اجاره میده ؟ گنده ی شما که سروشه درش بوی آب کیر ما رو میده ، تو که جای خود داری و با همه ی شیرینی قلمت یه اسدلال هم نیاوردی که بخوام رد کنم . اگه میبینی من با هر کلمه ام با خار و مادرت بازی میکنم واسه این نیست که نمیتونم خوشگل بنویسم . اگه به خوشگل نوشتن باشه من از تو کونی ترم . ولی مشکل اینجاست که من صداقتم در دشمنی با شما ضد انقلاب ها انکار میشه اگه خوشگل بنویسم .
    در هر صورت باسواده ی این ولاگ فقط خودتی و اگه لحن مهربونت نشانه ی حق خواهیت باشه میتونم باهات صحبت کنم و بحث کنیم اینم آدرس ایمیلم ehsano87@yahoo.com
    هرچند که چشمم آب نمی خوره و کسایی که لحن خوشی دارن اغلب کینه و غرض بیشتر و حساب شده تر دارن و به اربابانشون ( کانت و فرانسیس بیکن و برجینسکی و ...) رفته خلقشون . ولی به هر حال من حاضر به بحثم

    ehsano87@yahoo.com

    پاسخحذف