۱۳۹۰ بهمن ۸, شنبه

ایران بدون ریش و پشم و آخوند و آخوندزاده


من یک چزیی متوجه نمیشم و از دوستان می‌خوام که منو روشن کنند و اگر جایی اشتباه میکنم منو راهنمایی کنید دقت کردین تا از موسوی و خاتمی و جنایت زمان این آقایان صحبت می‌شه همه میگن اینها مستقیم دست نداشتند و کار اینها نبوده و اله و بل من یک سوال دارم مگر احمدی‌نژاد مستقیم مردم میکشت؟ مگر غیر از این هست که سپاه به دستور رهبر مردم تو خیبونها قتلعام میکنه؟؟ مگر غیر از این هست که احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور منتخب یا غیر منتخب مسئول حفظ امنیت و جان شهروندان کشورش هست؟و روی این اصل هست که شما احمدی‌نژاد رو یک قاتل و جنایتکار میدونید چرا که علاوه بر تقلب(البته نه در دوره اول) در مقابل جنایت و اعدامها و کشتار نه تنها شکایت و اقدام نکرده بلکه سکوت کرده و همراه شده مگر نفرت شما از احمدی نژاد بخاطر ریا کاری و دروغگویی و جنایت در زمان قدرتش نیست؟ مگر این آغا در مقابل کشتار جوانان ما سکوت نکرد؟

پس چرا قتلها و کشتار زمان آقای خاتمی و موسوی را توجیه می‌کنید و میگویید آنها خبر نداشتن ؟؟ می‌خوام بدونم آقای خاتمی آیا شما به عنوان مسئول کشور از حمله به خابگاه‌های دانشجویان خبر نداشتید؟ از تجاوز به دختران زیر سن قانونی قبل اعدام خبر نداشتید؟؟ حال گیریم اگر خبر هم نداشتید چرا بعد انجام آن بر علیه مهاجمان اقدامی نکردید؟؟!!؟ 
آقای موسوی می‌خوام بدونم اعدام هزاران ایرانی‌ در یک روز و کشتار هموطنان در زندانها به مدت ۸ سال چیزی هست که یک مسئول کشور متوجه نشه؟ آیا اعدام فقط ۴۵۰۰ نفر ایرانی‌ در یک شب چیزی هست که مسئول کشوری بی‌ خبر باشه؟ 

البته من قاضی نیستم و اعتقاد دارم که همه اینها باید در یک دادگاه عادل قضاوت بشه و من در حد حکم دادن در مورد کسی‌ نیستم ولی‌ آیا اگر ۱۰ سال دیگه احمدی نژاد هم از این ژست‌های روشن فکری و آزادیخواهی به خودش گرفت ما باید همه جنایت زمان این آغا رو فراموش کنیم؟ 

نیت من تفرقه یا این بحثهای که تا یکی‌ انتقاد میکنه بهش انگ میبندن نیست!! نیت من این هست که به شما بگم آخوند و آخوندزاده همه یکی‌ هستند اگر کسی‌ از این جماعت به فکر سعادت و آزادی و راحتی‌ ملت ما بود ۳۳ سال زمان طولانی و کافی هست و اگر قرار بود کاری صورت بگیره تا به امروز این اقایان با داشتن همه قدرتها میتونستند کاری برای مردم کرده باشند !!!

من اعتقاد دارم افرادی که زمانی‌ همه وزرای کشور و قوای مسلح را در دست داشتند و برای آزادی کشور و مردمشان قدمی‌ بر نداشتند مطمئناً با پیژامه از منزل هم نمیتونند کاری برای ملت ما بکنند!!! 

البته کمک و حمایت آنها از مردم میتونه کمکی در راه آزادی ایران باشه و این روزها باید از هر کمکی برای نجات کشورمون از این وضع استفاده کرد ولی این دلیل بر بت سازی و استوره ساختن از افرادی که ملیونها ایرانی بخاطر کوتاهی آنها داغدار شدند نیست و نباید از افراد "بت" ساخت و فراموش نکرد که در هیچ جای دنیا جرم قتل و کشتار با خوش خدمتی و قشنگ حرف زدن از بین نخواهد رفت

البته این نظر "شخصی‌" من هست چون واقعاً از این اوضاع که ما ۳۳ ساله هی‌ دور خودمون میچرخیم خسته شدم از هر چی ریش و پشم و امام راحل و امام بزرگ و کوچیک و متوسط و گنده و ریز خسته شدم از آرمانهای امام راحل و جمهوری اسلامی و همه این مزخرفات دیگه حالم بهم میخوره
موافق یا مخالف خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم و لطف کنید با توهین جواب ندید که مجبور بشم جواب شما رو بدم بیایید یک بار هم که شده به هم بی کینه و با منطق حرف بزنیم


بابک ایران بان


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر