۱۳۹۰ دی ۱۶, جمعه

نامه‌ای از طرف یکی‌ از هواداران به اصطلاح تندرو پادشاهی به شاهزاده رضا پهلوی و اصلاح طلبان


با درود فراوان خدمت به شاهزاده رضا پهلوی
 
 شاهزاده عزیز و گرامی‌ مصاحبه  دو قسمتی  شما با خانم علی‌ نژاد را در یو توب مشاهده کردم و یک چند نکته بود که به عنوان یک هموطن و هوادار شما که همه عقیده و زندگیم براتون گذاشتم میخواهم با شما در میان بگذارم

 در مصاحبه اول همانطور که واقف هستید خانم علی‌ نژاد در کمال گستاخی چند دفعه شمارا قطع کرد و سوالهایی که سالها از شما شده و شما به طور واضح شفاف سازی کردید و بارها و بارها جواب دادید را ایشان دوبا ره  با حالت زننده ای دوباره تکرار کردند!! البته من بنا به علاقه‌ای که به شما و خاندان شما دارم و بنا به اعتقادات و مسائلی که در این مقاله با شما در میان میگذارم مقاله تندی در این باره نوشتم که در سایت بالاترین  با این نام بله خانم مسیح علی نژاد با شما هم هستم موجود میباشد

  من ۱۰۰% با شما در زمینه احترام موافق هستم و با توهین مخصوصا توهین به ادیان که تازگیها از طرف وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی با نام شما و طرفداران شما انجام می‌شه ۱۰۰% مخالف هستم ولی‌ در مصاحبه ۲ دوم شما, شما اشاره‌ا‌ی به دوستان و هوادارانی که تند برخورد میکنند کردید نکته‌ای که منو به این و داشت که برای شما این نامه را بنویسم این هست که شاهزاده عزیز تر از جانم "من یکی‌ از همان افراد هستم" که بعضی‌ وقتها با تندی با این قماش برخورد می‌کنم البته نه بخاطر اینکه شمارو خراب کنم یا بخواهم تبلیغ سویی بکنم

 ولی‌ این اجازه را به من بدهید که دلیل خود را هم بییان کنم و از شما شاهزاده گرامی سئوال کنم:
اگر شما ۲۷ سال در کشوری زندگی‌ کنید که عزیز شمارو بعد ۶ ماه شکنجه اعدام کرده باشند و برای اشک ریختن بر مزار عزیز اعدامی خود ۷ سال از مامورین جمهوری اسلامی شما و خانواده شما کتک بخورید و در قبرستان به روی شما بگویند این کثافتها (منظور افسران اعدامی شاهنشاهی) ارزش گریه ندارند و با کتک شمارو از محل قبر عزیزانت دور کنند !!

وقتی ۲۷ سال در کشوری زندگی‌ کنید که به شما به واسطه عزیزان اعدامیتان اجازه تحصیل نمیدهند! اجازه کار نمیدهند!!  وقتی‌ بعد از ۳۰ سال که از اعدام عزیزانتان میگذره  قبر آنها توسط نیروهای دولتی ضبط و به شما اجازه داشتن قبر هم داده نمیشه و بروی قبر عزیز اعدامی شما درخت کاشته یا صندلی گذاشته میشه که اثری از آنها نباشه وقتی ۲۷ سال برای کوچیک‌ترین چیزی که آزادی بیان و فردیست در خیابانها کتک میخورید و زندان میشوید وقتی‌ مادر شمارو به واسطه کلامی‌ ۳ ماه در زندان شکنجه میکنند که بعد ۳۰ سال هر شب موقع خواب باید بواسطه فریاد‌های که در خواب میزنه بیدارش کنید وقتی برای کوچیک‌ترین آزادی باید جلای وطن کنید!!ء
میخواهید من دل شکسته با کسانی‌ که از قاتلین عزیزانم و شکنجه گران مادرم و نابود کننده جوانیم و باعث و بانیان آوارگیم حمایت میکنند و سنگ آنها رو به سینه میزنند چطور برخورد کنم؟؟؟!!ء

 شما شاهزاده خوبم برادر بزرگم شما میفرماید با افرادی که از قاتلین عزیزان ما بت میسازند و به ما توهین می‌کنند باید چطور برخورد کنیم؟؟

 شاهزاده گرامی همه آنهائی که از روی درد صدایشان در میاد مخالف شما یا انسانهای بی‌ ادب یا مزدوری نیستند به این جماعتی که به شما خرده میگیرند بگویید حداقل به پای درد دلم ماهم بشینند و حرف مارا هم گوش کنند به این جماعتی که به شما میگویند طرفداران شما بد دهان هستند بگویید از خودشان بپرسید با آنها چه کردید که این گونه توهین میکنند!!! به آنها بگویید فقط در جمهوری اسلامی طرفداری از شما هست که حکمش اعدام هست نه اصلاح طلبی و حسین حسین کردن پشت فرزند راستین انقلاب و شاگرد امام راحل آقای موسوی!!!ء

 البته من توهین و بی‌ احترامی را توجیه نمیکنم و ۱۰۰% کار زشت و غیر انسانی‌ می‌دونم ولی‌ می‌خواهم شما هم درک کنید که اگر کسی‌ بنا به فشار زندگی‌ فریادی میزانه حمل بر خراب کردن شما نیست بلکه درد, دیگر امان نمیده و متاسفانه مزدوران رژیم و اصلاح طلبها به این موضع کاملا واقف هستند و  با فشار قرار دادن افرادی داغدیده سعی بر تحریک واستفاده از احساسات آنها را دارند !!!ء


شاهزاده عزیزم من هم همانند شما به رفراندم و انخابات آزاد و رای اکثریت اعتقاددارم ولی وقتی این جماعت که از طرفداران قاتلین عزیزان ما هستند به خود اجازه میدهند که خود را نماینده من و ملیونهای ایرانی مثل من بنامند و حتی از حق نظر و صحبت کردن هم ما را محدود میکنند فکر میکنید باید با چه لحنی با این جماعت برخورد کرد؟؟

ما ۳۳ سال احترام گذاشتیم نتیجه آن از بین رفتن ۵۵ هزار شهر وروستا و کشته شدن بیش از ۱ ملیون جوان ایرانی‌ و اعدام صدها هزار نفر و آوارگی ۸ ملیون ایرانی‌ در دنیا شد لطف کنید به من حقیر درد دیده بفرمایید باید به چه چیز این عزیزان احترام بگذاریم؟ وقتی‌ با همه جنایتی که کردند و به سر ما آوردند هنوز از ما طلبکار هستند و حتی اجازه صحبت هم‌به ما نمیدهند  توقع دارید ما چقدر متانت به خرج بدیم؟؟

شاهزاده محترم نکته‌ای را که هیچ وقت هیچ کس تا به امروز به آن اشاره نکرده این هست که این جماعت اصلاح طلب تا به امروز برای زندانی شدن رهبرانشان که همگی در زمان کشتارعزیزان ما مسند قدرت بودند که آنهم حصر خانگی هست زمین و زمان را بهم دوختند و ارث پدری خود را از همه میخواهند در صورتی‌ که من و صدها هزار خانواده هوادار شما عزیزانمان را به خاطر فقط هواداری از شما "اعدام" کردند و ما حتا فرصت دیدار آنها رو هم نداشتیم چرا تا به امروز کسی‌ به این دوستان اصلاح طلب نگفته شما برای حصر عزیزانتون هرچه دوست داشتید به ما گفتید از طرف ما نماینده شدید وصدای مارا خفه کردید مارو یک جماعت بی‌ فرهنگ و بی‌ تربیت خواندید ولی‌ من برای اعدام عزیزانم باید خفه بشم و صدایم در نیاد؟ چرا یکی به این عزیزان نیست بگه جمهوری اسلامی فقط ۳ سال نیست ظلم کرده و اعدامها فقط سال ۱۳۶۷ نبوده و در طول این ۳۳ سال اتفاق افتاده!!ء

شاهزاده رضا پهلوی عزیز میدونم امروز این صحبتها فقط به جدایی و تفرقه دامن میزند و میدونم باید صبر کرد و آینده را به یک انتخابات آزاد سپرد و جرم افراد را در یک دادگاه عادل قضاوت کرد ولی به من و جماعتی که مثل من هستند کمی حق بدهید

من این نوشته را برای افرادی نوشتم که توهین و تندی افرادی مثل من را به حساب شما میگذارند و اعمال و  برخورد مارا به حساب افکار و تفکرات و منش شما گذاشته اند


 من از طرف خودم و تمام کسانی‌ که ناخداگاه و ندانسته شاید باعث ضعیف شدن وجهه‌ شمادر جامعه شدن پوزش می‌خواهم 
من از طرف خودم و همه دوستان و عزیزانی که با من هم درد هستند به خاطر شما و به خاطر منش و بزرگواری شما  از کلیه افراد وطرفداران اصلاح طلب  پوزش میخواهم ولی‌ امیدوارم که دلیل ما رو هم بشنود و درک کند و انقدر مرام و بزرگواری داشته باشند که حتی برای یک بار هم که شده قبول کنند که در دوران رهبران سیاسی آنها به من و امثال من و ملیونهای ایرانی ظلمهای زیادی شده ورسما اعلام کنند که ما به دنبال آزادی ایران هستیم نه حفظ ولایت فقیه وجایگزینی رئیس جمهور

 امیدوارم که روزی  با کمک ملت بزرگ ایران و همراه  شما شاهد باز سازی و ساخت این ویرانی‌های ۳۳ ساله و مرحم زخم‌های دلهای هموطنانی داغدیده همچون من و ملیونهای ایرانی دیگر باشیم

 پاینده ایران
   زنده باد شاهزاده رضا پهلوی

 بابک ایران بان







۹ نظر:

  1. dooste aziz man tarafdare hich ideo lozhi nistam va feghat be hoghooghe bashar fekr mikonam,,,feghat nazare khodamo migam... age gharar beshe shoma ham tasobe esmo laghabo begirin age gharar bashe shoma ham hamoon karaye oon janiaro ba khodeshoon bokonin... pas che frghi hast beyne shoma va oonha???bebin dadashe man hamishe nange fahhashi marboot be gooyande ast ,,, na kasi ke fohsh mide, age dadashemoon aghaye reza pahlavie bozorgvar metanat be kharj mide be shakhsiate khodesh ehteram mizare. shoma ham olgoo begirin va shane khodetoono balatar az in bebarin ke ye khabarnegar janjali shoma ro az ehteram be khodetoon ghafel kone... badesham man be shakhse tooye in vaziat tasobe esm o laghab o mesle hazrat o ayat ollah mibinam,,, hadaf o bechasbin mottahed beshin alan vaghte ekhtelafate jozi nist ...iran dare fana mishe

    پاسخحذف
  2. درود دوست عزیزم حرف دل همه ما رو گفتی‌ عزیزم ، هر وقت شاهزاده تونستند یک تیم بدون کاپیتان و مربی‌ به من نشون بدن من نیز قبول می‌کنم فرمایشات ایشون رو . ایشون شاهزاده من بودند و هستند و خواهند بود ولی‌ اجازه هم نمیدم هر بی‌ سر پایی به باور من توهین کنند . حالا هر کی‌ میخواد باشه . شرمنده که رو راست دارم صحبت می‌کنم ، شاهزاده رضا پهلوی ، لطفا از مسئولیت تایخی ۳۰۰۰ ساله خود دفاع کنید همین . همه ما زخم خورده هستیم سرورم . همه ما بغض داریم . من نیز هم سن شما شاهزاده هستم . آیا دوست داشتن ایران پادشاهی جرم هست ؟! جرم پدر فقید به فرزند چه ربطی داره ؟! شما که دکتر طبّ نیستید شاهزاده عزیزم ، اگر فرزندتان دکتر شدند چی‌ ؟!!! با سپاس و پوزش از گستاخی من . میر علا )( ایرانیش تی وی

    پاسخحذف
  3. تمام این سالها تند صحبت کردند ، تحقیر کردند، فریاد کشیدند، به شخصیت انسانی ما توهین کردند حال که از لحن کثیفشان در صحبت با شاهزاده انتقاد میکنیم، دموکرات شدند، آزادی بیان شناس شدند، احترام به عقاید مخالف گذار شدند...ما هم باید بازیچه دست اینها شویم شاهزاده عزیزم؟؟؟ به فکر از دست دادن عشق و حمایت طرفداران خود نیستید؟؟

    پاسخحذف
  4. درود بر تو بابک حان عزیز که نامت یاد اور دلاور مردان سرزمینم را همراه دارد وکلامت بوی شرافت وبزرګی ،باشد تا انان که ناجوانمردانه سرزمینمان را به غارتګران شپردند به خود ایند

    پاسخحذف
  5. همه حرف ما با این جماعت که به صدلی حکومت تکیه زده اد این است که حرفتا با کرتان یکی نیست. بابک گرامی ما آینده ای را می خواهیم که همه آزاد باشند و حرف بزنند ما می خواهیم خبرنگاران به راحتی بتوانند وارد چالش با مسئولان و سیاستمداران بشوند و از هیچ کس نهراسند. ما می خواهیم که سیاست مداران و پاسخ گویان جامعه در برج عاج ننشینند و ادعای فرعونیت نکنند. پس از همین جا شروع کنیم برای احترام به آزادی، توهین به خودمان را هم با لبخند و مهربانی پاسخ بگوییم

    پاسخحذف
  6. moshkel injast ke hichki hado andaze khodesho nemidone,age in khanom khabarnegar ya bad sohbat kardeh,lazemash ine ke barkhorde matboaati beshe bahash,age lazem dideh shod,ama na inke 1 mosht arbadeh kesh che to khiabon che to internet bekhan kare siasi bekonan,ghabele ghabol bara hichkas nist,fekr mikonam khode aghaye reza pahlawiam moafeghe injor tondrawia wa fahashi be ashkhas nabashan,ishan az hamkari migan az etehad az shoraye etelafi hich mahdodiyate nejadi ya mazhabiam nazashtan,kheyli haghha to in mamlekat paymal shodeh,dalil nemishe shoma haghe digarano paymal konid

    پاسخحذف
  7. من یک بسیجی سابق هستم
    بعد از پی بردن به دروغ بودن نظام ج.ا. از او دوری گرفتم
    از اینکه اقای رضا پهلوی به دنبال اتحاد همه ایرانیها هست خوشحالم
    خواهش میکنم که نگذارید احساسات به شما قلبه کند
    حرفها و گلایه های شما بخاطر از دست دادن عزیزانتان و دیگر پیشامدها شبیح حرفهای بعد از انقلاب خسارت دیدگان بوسیله محمدرضا پهلوی است

    بیایید به خبرنگار و سوالاتش نگاهی بکنیم
    چه اشکالی داره
    رضا پهلوی اگه بخواد با این سوالات خراب بشه همون بهتر که خراب بشه

    من شخصا دیگه حوصله بت درست کردن ندارم

    من تا الان به شخصیت ایشون احترام گذاشتم و اگه ایشون مداوم همینطور شجاعانه رفتار کنند

    چرا که نه

    ایران به انسانهای معروف و شجاع مثل ایشون همیشه احتیاج داره

    به امید روزی که ایرانمون از شر اخوندهای خرافه پرست دروغگو خلاص شود.

    همین

    پاسخحذف
  8. یک بسیجی سابق
    فقط یادم رفت بگم
    شرکت در انتخابات اسفند ماه یعنی:
    شما فقط کارت شناسایتون یا پاسپورتتون ایرانیه.
    شما در اصل خاین به خون همه کشته شدگان بوسیله این نظام ج.ا. هستید.
    تنها راه رهایی ما اتحاد است.
    در ایران ازاد رای خود را بده به گوگوش یا قریب افشار یا به من.
    اول باید پیروز بشیم بعد ...

    پاسخحذف
  9. dorood babak aziz man ham1 janbaz jang hastam dar zaman fetneh 57 dar 1 az rostahaye mashhad zendegi mikardam marhome pedaram hamye in rozha ra pishbini mikard vaghti an shoresh virangar57 be pa shod marhome pedaram gerye mikard va migoft iran kharab shod dar haman sal 57 shakhsi rafte bood mamor biyavarad ta pedaram ra be khatere tarafdari az shah faghid bekoshand ke az rosta be mashhad mohajerat kardim va az rozi ke khomini amad shahede shalagh zadanha va be pa kardan darha dar khiyabanhaye mashhad bodam man be shoma hagh midaham anhaei ke ba khomini hamrah shodand va dar jenayat va esteghrar in nezame khon asham moghaser bodand bayad az mardom iran az nasle sokhte ozrkhahi konand va begoyand eshtebah kardand va agr be demokrac eteghad darand agar be hoghogh bashar eteghadi darand bayad khahane sanegoni in rejim dozd jenayatkar bashand va be refrandom va entekhabe noe nezam ra baraye mardom setamdidh ghael shavand .....payande iran dorood bar shahzade reza pahlavi

    پاسخحذف