۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه

مدرک وجود جنتی در دوره ساسانیان


۴ نظر:

  1. خامنه ای چون خواهر جنده اش ( بدری خامنه ای )( عمه جنده مجتبی پفیوز) عضو سازمان تروریستی مجاهدین خلق و ساکن پادگان نظامی تروریستی اشرف بوده نمی خواهد این پادگان تروریستی را که در نزدیک مرز ایران قرار دارد و خطر عمده برای امنیت ایران بشمار میرود بسته شود زیرا میترسد رجوی عکس های لختی و سکسی خواهرش را در حال سکس با او را منتشر کند.
    هر کشوری اگر پادگان تروریستی در نزدیک مرزهایش باشد با یک اخطار ده روزه برای تخلیه یا بدون اخطار آن را بمباران میکند.
    چرا ارتش ایران و نیروی هوایی ارتش این پادگان تروریستی را که سابقه حمله به مرزهای ایران وکشتن هزاران سرباز و صدها افسرارتش ایران را دارد را بمباران نمی کنند؟ آیا باز هم منتظر قدرت گرفتن و حمله مجدد آنان به مرزهای ایران و کشتن سربازان و افسران شجاع و مردم ایران هستید؟
    ارتش ایران باید با اخطار و اولتیماتوم ۱۰ روزه این پادگان تروریستی را تعطیل کند و افراد موجود در آنرا تحویل گیرد یا افراد موجود در آن همانطوری که رفته اند به دیگر کشورها فرار کنند٬ و در غیر این صورت این پادگان تروریستی را بمباران نماید.
    هیچ کشوری در جهان وجود یک پادگان تروریستی را در نزدیک مرزهایش را حتی برای یک لحظه تحمل نمیکند مگر اینکه دولت و حاکمان آن کشور با آن تروریستها روابط و منافع مشترک سری داشته باشد.

    پاسخحذف
  2. چرا برای بد نشان دادن دشمنانمان خودمان را این قدر زشت نشان می دهیم ؟ چرا فحاشی ؟ چرا بی ادبی ؟

    پاسخحذف
  3. ادب ابتدای کلام است
    فحاشی انتهای کلام
    از شما خواهش می کنم ننویسید بلکه فقط بزنید بکشید و ....
    از لطف شما بسیار ممنونم که اجازه ادای این کلمات رو از طرف شما داشتم

    پاسخحذف
  4. "هر کشوری اگر پادگان تروریستی در نزدیک مرزهایش باشد با یک اخطار ده روزه برای تخلیه یا بدون اخطار آن را بمباران میکند"

    خوب ابله برای اینکه سازمان مجاهدین سازمان تروریستی نیست، نه سلاح دارد و نه مهمات. آمریکاییها هم اینها را خلع سلاح کرده اند. از ان گذشته اروپاییها سازمان مجاهدین را از لیست سازمانهای تروریستی خارج کرده اند. دادگاه آمریکا هم به دولت ان کشور دستور خارج کردن مجاهدین را داده که تا کنون دولت آمریکا در مقابل ان مقاومت کرده.
    اما اگر قرار بود که بخواهند پایگاه های تروریستها را در ان طرف مرز بمباران کنند، آنوقت این آمریکاییان هستند که باید پایگاه های سپاه تروریست پاسداران را در فراسوی مرزهای عراق و افغانستان بمباران کنند، که نتوانند با کمکهای آموزشی، تسلیحاتی و لجستیکی به تروریستها مدد رسانده و یا تروریست به داخل مرزهای این کشورها بفرستند.

    پاسخحذف