۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

روز مادر من روز تولد فاطمه زهرا نیست, روز مادر من روز تولد مادر ندا‌ها و سهراب‌هاست




روز مادر من روزیست که مادر ایرانی‌ من برای فرزندش رو دستمال توالت در زندان نامه ننویسه
 روز مادر من روزیست که مادر ایرانی‌ من به دنبال جنازه فرزند از دست رفته خودش از این زندان به اون زندان نره
روز مادر من روزیست که مادر ایرانی‌ من جنازه شکنجه شده فرزند خودشو دست نگیره
 روز مادر من روزیست که مادر ایرانی من  برای اشک ریختن بر مزار عزیز اعدامیش کتک نخوره
  روز مادر من روزیست که مادران آینده ایرانی‌ من قبل اعدام بهشان تجاوز نشه
روز مادر من روزیست که مادران آینده ایران تو روز روشن به قلبش گلوله اصابت نکنه
روز مادر من روزیست که مادر ایرانی‌ من به واسته موهاش تو خیابان کتک نخوره و به زندان نره 
روز مادر من روز تولد زهرا کاظمی ها و مادر نداها و نداهاست
روز مادر من روز تولد نسرین ستوده و شیوا نظر آهاری عاطفه سهاله هاست
من روز مادری را که از طرف رژیمی معرفی میشه که ۳۲ ساله خون مادران مارو تو شیشه کرده و ۳۲ ساله مادران مارو شکنجه و اعدام و داغدار کرده جشن نخواهم گرفت من روز مادری که اساس روزش تولد بانویی از دیار دیگر باشه را در کشور خودم جشن نخواهم گرفت روز مادر من روز تولد فاطمه زهرا نیست روز مادر من روز تولد مادر ندا‌ها و سهراب‌ها و مادرانی که جوانهای خود را در راه آزادی ایران از دست دادند است




در هیچ جای دنیا روز تولد مریم روز مادر نیست مگر ما بانویی قهرمانتر و بهتر در ایران ندارید که باید روز تولد فردی غیر ایرانی رو روز مادران ایرانی نام بگذارید؟
پرچم کشور به رویش با حروف خارجی‌ نوشتند چیزی نگفتیم
دریای مازندران را واگذار کردند هیچی‌ نگفتیم
نام خلیج فارس مارو سوال برنگیز کردند چیزی نگفتیم
جنازه شهیدان ما را دزدیدند چیزی نگفتیم
سرمایه ملی‌ مارو خرج عربها و کشور‌های دیگر کردند چیزی نگفتیم
دیگه مادر خودم رو به این حیوانات نخواهم فروخت شما تولد زهرا رو جشن بگیر و حسین حسین کنید به من و امثال ما هم کاری نداشته باشید

بابک ایران بان
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

یکی گیتی ، یکی یزدان پرستد
یکی پیدا ، یکی پنهان پرستد

یکی بودا و آن دیگر برهمن
دگرزان، موسی چوپان پرستد

یکی از روی دستور اوستا
فروغ و خاور روشنان پرستد

گروهی پیرو وخشور تازی
حدیث و سنت و قرآن پرستد

اگر پرسی ز کیش "پور داوود"
جوان پارسی ، ایران پرستد










۱۳ نظر:

  1. to age midunesti madar yani chi,ba in gostakhi harf nemizadi.

    پاسخحذف
  2. درود بر تو و لعنت هم به اینا که خودشونو از اسلام میدونن
    مادر خودشونو با فاطمه مقایسه میکنن
    درود بر تو و تمام مادران ایرانی!

    پاسخحذف
  3. فاطمه زهرا مادر همه مادران و پاکترین مادر دنیاست او هم داغ دار فرزنانش است پس فاطمه را با جریانات سیاسی قاطی نکنید لطفا

    پاسخحذف
  4. ما همه به دنبال جدایی دید از سیاست هستیم. این که شما میای اینطوری این دوتا رو قاطی می کنی با هم اصلا خوب نیت. دین اط سیاست جدا یعنی اینکه سیاست نباید از یکه دین حمتیت کند و همجنین نباید یکه دین را تخریب کند. با احترام با مادر سهراب ها و ندا ها این متن شما در شان یک ملت آزادی خواه نیست.

    پاسخحذف
  5. حتما اگه به جای این عرب ها ، مغول ها می اومدن و عقاید خودشون رو به ایرانی ها تحمیل می کردن الان روز تولد ننه چنگیز روز مادر بود!!!!
    لطف کنید 2 تا از کرامات ایشون را بفرمایید تا ما هم بدونیم زنان ما از چه چیز ایشون باید الگو بگیرن؟

    پاسخحذف
  6. اون کامنت اول و سایتش رو بلاک کن.حاوی ویروسه و وظیفشه مثلا بره به گند بکشه همه جا رو.

    پاسخحذف
  7. برید جمع کن کاسه کوزتون رو با این چیزا به جایی نمی رسید

    پاسخحذف
  8. دوستان اصولا تفاوتی بین شیعه و سنی وجود ندارد ، فقط شیعه ها می گویند بچه ها و خانواده علی باید وارث آنچه محمد به عنوان اسلام به وجود آورده باشد و سنی ها می گویند نه هر کس شایسته تر است و مردم قبولش دارند باید بر مسند خلافت بنشیند. البته علی در ابتدا و پس از مرگ محمد چندان هم علاقه ای به خلافت نداشت اما پس از آنکه در زمان عمر مسلمین با زور شمشیر کشورهای زیادی را تصرف کردند و خراج و مالیات فراوان به سوی مسلمین سرازیر شد ، طمع خلافت در علی و بازماندگانش افزایش یافت. البته علی چند سالی هم به خلافت رسید ولی به حدی بد عمل کرد که مردم خود او را برکنار کردند. لذا تصور نکنید در اساس بین ملا علی شیعه ( خامنه ای ) و ملا عمر سنی ( رهبر طالبان ) تفاوتی هست. حال برای شیعیان هر چیزی که نمادی از شیعه داشته باشد خوب است و هر چه نمادی از شیعیان نداشته باشد بد است. در این حالت برای شیعیان تاپاله اسب علی خوب است و تاپاله اسب عمر یا عثمان بد است، فاطمه خوب است وعایشه بد است، حسین خوب است و یزید بد است و . . .

    پاسخحذف
  9. لعنت بر این قوم عرب پرست روز مادر ما روزی است که دیگر هیچکس نامی عربی بر روی فرزندانش نگذارد.ودین اعراب ارزانی خودشان باشدپرچم ما هم پرچم شیر و خورشید باشد بدون شمشیراون مرتیکه عرب خونخوار عرب علی ابن ابیطالب

    پاسخحذف
  10. وز مادر شما هم مبارک.
    مهم اینه قدر مادرتو بدونی.چیکار داری چه روزیه!!هر روز روز مادر.
    دین و سیاستو قاطیه هم نکن.
    روز مادر ما روز تولد حضرت فاطمست وروز مادر شما هر وقت خودتون خواستید.دیگه خون دل خوردن نداره.حرص نخور سکته میکنیا!

    پاسخحذف