۱۳۹۲ آبان ۱۷, جمعه

آقای ظریف وقاحت و دروغگویی تا چه حد؟

ظریف در مصاحبه با لوموند:
 "هیچ کس در ایران به دلایل سیاسی اعدام نشده است"




آقای ظریف حالا ۴ روز آمدی فیسبوک ۲ تا بچه ۱۶ ساله قربون صدقت رفتند فکر کردی همه مردم خر هستند؟؟ شما یا فکر کردی همه دهه هفتادی و هشتادی هستند که جنایات شمارو ندیده باشند و خبر نداشه باشند یا فکر کردین ملت ایران خر هستند ؟؟

البته دروغ هم نمیگین در جمهوری اسلامی کسی که سیاسی بوده یا تو خارج تیکه تیکه شده یا تو خیابون‌های ایرانبا ماشین از روش رد شدین یا خودش با کمک امداد غیبی کشته شده باقی هم که تیر باران و اعدام شدن مشکلشون امنیت ملی بوده نه سیاسی !!

وقاحت و کثیفی را به حد اعلا رساندید فکر کردین همه برای مرغ و گوشت ارزون شرف ملی خودشون میفروشند و فراموش میکنند شما چه جنایتی در حق مردم ایران کردید؟
وای به شرف و بی‌غیرتی مردمی که از این اشغالها حیون خدا و ملکه مقدس میسازند نفرین و نمگ بر شما که برای دختر بازی و پسر بازی  یک لقمه پلو مرغ بیشترحق وطن و شرف و ناموستون میفروشید نفرین و تف به شرفتان اگر ایران مارا به این محاجمان ضد ایرانی بفروشید !!

بله با شما هستم که با نا خردی وطنت را امروز بعد این همه جنایت به یک مشت ریش و پشم برای موقعیت اجتماعیت میفروشی به شما که خون نداهارو برای یک لقمه نون پایمل کردین
ننگ ونفرین بر شما‌ها که این آشغالها رو آدم حساب میکنید!

۴ نظر:

  1. شما اول دهنتو آب بکش بعدا بیا درباره سیاست نظر بده.

    پاسخحذف
  2. چمبرلین هنگامی که ازملاقات با هیتلر به انگلیس برگشت گفت ملت برید آرام بخوابید هیچ خبری ازجنگ نیست ...آقای هیتلر به من اطمینان داده !!!!!!! ...وشش ماه بعد جنگ جهانی با 60 میلیون کشته آغاز شد ! حالا این خائنان به بشریت زمینه جنگ جهانی از پیش پیشگویی شده بین ایران واسراییل که شکل هسته ای خواهد داشت را فراهم میکنند ! هرکسی به آخوندکهای مامور شیطان سلاح هسته ای و امکان داشتن آنرا بدهد وقوع جنگ جهانی سوم را حتمی کرده است ...خدایا کجایی ؟

    پاسخحذف
  3. خدا قوت قبول باشه برادر احسنت احسنت اجرکم دسته بیل اخوی،

    این برادر عرزشی راست میده ببخشید راست میگه دیگه اول آداب دست و روی شستن و یاد بگیر بعد در مورد سیاست صحبت کن!!! اصلا شما میدونی با کدوم پا باید رفت خلا که اومدی در باره سیاست صحبت میکنی‌ ها؟!!؟با دست راست خودت رو میشوری یا چپ یا نعوذ بالله کافری و از توالت فرنگی‌ استفاده میکنی‌!!!؟؟هر وقت رساله خمینی رو از بر شدی بعد بیا از سیاست صحبت کن!!عجیبه بعد از ۳۵سال شما معاندین ضّد انقلاب متوجه نشدید سیاست ما دیانت ماست!!!

    پاسخحذف
  4. اینها خون ایرانی‌ در رگشون نیست و براشون فرقی‌ نمیکنه ایران ویران یا نبود بشه،اگر یادتون باشه قبل از انتصابات و در زمان نام نویسی کاندیداهای ریاست جمهوری عکس شناسنامه های مسئولین نظام در سایت‌ها قرار گرفت که اکثر المثنّی بود و اگر امکان تحقیق وجود داشت مشخص میشد که این حروم زاده‌های عراقی و سعودی و عرب و یهودی به دلیل تغییر ملیت و هویت غیر ایرانی‌ و پنهان کردن کثافت کاریهأی که کردند مجبور به گرفتن شناسنامه المثنّی شدند که نمونه بارز اون عسکر اولادی دزد و جانی بود که با اضافه کردن پسوند مسلمان و تغییر نام و فامیلی هویت ایرانی‌ گرفت و تا آخر عمر کثیفش ایرانی‌ رو چاپید و به ایران خیانت کرد،

    یا موضوع اقامت این جانیان انیرانی در کشور‌های اروپایی و غربی که در دنیا بی‌ سابقه هست و تنها در ایران اتفاق میوفته که سیاست مداری که برای گرفتن پاسپورت و اقامت و شهروندی یک کشور دیگه حاضر به یاد کردن سوگند وفاداری و ردّ ملیت ایرانی‌ شده مورد حمایت قرار بگیره و یه عده‌ وطن فروش براش یقه‌ جر بدن!!!این مزدوران هر جای دنیا بودند حمایت که هیچ نون خشک هم بارشون نمیکردند چه برسه به این که در دولت و حکومت صاحب نفوذ و قدرت یا در خارج از ایران نماینده و حافظ منافع ایران معرفی‌ بشن!!!جدا از مضحک و احمقانه بودن این نوع رفتار خیلی‌ باعث تأسف هست که تا این حد هویت ایرانی‌ نزول کرده و بعضی‌ از ایرانی‌‌ها برای سود و منفعت و لذت بیشتر آگاهانه یا نه آگاهانه به کشور و وطن خود خیانت میکنند!!!

    پاسخحذف