۱۳۹۱ خرداد ۱۷, چهارشنبه

توهین و فحاشی به دین اسلام




مدتیست که ناسزا گفتن و توهین و فحش دادن به اسلام در اینترنت و تلویزیون‌ها و کلیپ‌های یو تیوب راه افتاده و گروه‌های مختلف و بعضی‌‌ها به پشتیبانی و طرفداری از عقاید سیاسی شروع به توهین به ادیان و اعتقادات مردم میکنند دوست داشتم نظر شخصی‌ خودم هم اینجا بگم و انتقاد خودم رو از این دسته از عزیزان بکنم!
دوستان من به شخصه فکرمیکنم دین چیزیست شخصی‌ و فقط به افراد ربط داره که به چه اعتقاداتی پایبند هستند و برای چه اعتقاداتی ارزش قائل هستند مشکل ما امروز قاطی‌ شدن این عقاید با زندگی‌ روزمره مردم هست و کلا دخالت دین در جامعه! در نظر من کار این عزیزان با کار ملاها تفاوت آن چنانی نداره ملاها در خیابانها به تفتیش عقاید و زور گوی و توهین می‌پردازند و این دوستان در داخل خانه مردم و اینترنت در عمل هر دو یکی‌ هست بگذارید واضح تر بگم من با خرافه زدایی و آگاهی‌ مردم اصلا مشکلی‌ ندارم متاسفانه در دین اسلام خیلی از حدیث‌ها و روایت که امروز کشور ما بر مبنای آنها اداره میش دستساز همین آخوندا هست و شکی‌ ندارم که باید ملت آگاه بشند!!!


ولی‌ با چه زبان و به چه قیمتی؟ شما فکرمیکنید با مسخره کردن کسی‌ که عقاید سخت مذهبی‌ داره طرف مقابل ارشاد میشه؟ متاسفانه دوستانی که این جور عقاید رو به عقاید سیاسی هم میبندن توجه ندارند که امروز کشور ما به دست مذهبیون اداره می‌شه!!! آخوندها با داشتن ثروت نفت سوم دنیا و ۳ نیروی مسلح کاملا بر سر قدرت هستند و برای از بین بردن این قدرت شما چه بخواهید چه نخواهید باید از نیروهای داخلی‌ استفاده کنید در این جنگ نابرابر شما به همه ایرانیان با هر عقیده و مذهب و تفکری نیاز دارید فراموش نکنید اگر فردا قیامی صورت بگیره این فرمانده‌های نظامی ایران هستند که از خونریزی و کشتار مردم در خیابانها باید جلو گیری کنند نه کامی‌ یا بابک تو اینترنت!!!!

شما با توهین به عقاید آنها این راه پیوستن آنها به ملت رو میبندید و این دقیقا همان چیزیست که آخوندها سالیان سال تلاش میکنند اگر دقت کنید این فحاشی‌ها از همین تلویزیونهای لوس آنجلسی که خیلی‌ از آنها وابسته به جمهوری اسلامی هستن شروع شد!!!

دوستان ما در موقعیتی نیستیم که با این امکانات کمی که داریم دشمن هم برای خودمون درست کنیم!!!!

بیاید به عقاید مذهبی‌ یکدیگر ولو اگر اعتقادی ندارید احترام بگذارید بیاید بجای دور کردن این افراد مذهبی‌ برای پیوستن به مردم آنها رو با آغوش باز بپزیرید فراموش نکنید (((((سلاح به دست آنهاست!!!!))))) و با قلم شما آخوند رو نمیتوانید از پا در بیارید!! چرا که امکانات تبلیغ و رسانه‌ای انها به مراتب هزاران بار قویتر از شما هست بیاید اول کشور را به دست بگیریم و دشمن مشترک خودرا بیرون کنید بعد برای ارشاد و آگاهی آنها تلاش کنید!!!

فراموش نکنید خیلی از مذهبیون مخالف این نظام هستند!!

ولی‌ از ترس همین گفتار و این که فردا چه بالایی به سر پدران و مادران مذهبی‌ آنها خواهد آمد به زور به این دولت خونخوار پیوستن باور کنید در همان سپاه پاسداران و ارتش خیلی از فرمانده باشرفی هستند که از ترس جان و همین حرفها افراطی شما دوستان به جمع مردم نمی پیوندند چرا که شما هنوز نیامده به عقاید و اعتقادات آنها دارید توهین می‌کنید این همان روشی‌ هست که آخوندا در میان مردم رایج کردند تا اتحاد مارو از بین ببرند بیاید آب در آسیاب دشمن نریزید!!!!

فراموش نکنید شما از کورش بزرگ ایرانی‌ تر نیستید کورش با اون عظمت با اینکه یکتا پرست بود در معبد بابل در مقابل بتها سجده کرد و آنجا تاجگذاری کرد و با اینکه یکتاپرست بود به عقاید دشمن مغلوب خودش احترام گذاشت ....

من شخصا به همه ادیان اعتقاد دارم و احترام میگذارم برای من زرتشتی و کلیمی و مسیحی و مسلمان و بودایی و بهایی همه یکی هستند


این اعتقاد شخصی من هست
بابک ایران بان

















۲۹ نظر:

  1. ممنون از مطلبتون. با شما کاملا موافقم چون خودم ریشه مذهبی دارم از جمهوری اسلامی هم متنفرم. اما موضوعی که بیشتر مرا عصبانی میکند. ندانستن الویت ها توسط عده ای نادان است. گویی همه مردم ایران نشسته اند پای نت به خصوص بالاترین و اینها هم مثلا با فحاشی بیمارگونه شان دارند روشن گری میکنند. مثلا میگویند علی هزاران ایرانی را کشت چرا پیروشان هستید؟ اولا به کسی چه ربطی داره که عده ای پیرو علی هستند از آن گذشته برای چه پیروان علی را به زیر انواع فحاشی میگیرید. مگر ایرانی ها در طول تاریخ چه گلی به سر خودمان زدند؟ از آن گذشته اگر علی و فرزندانش بد بودند. چرا گذشتگان به خصوص کسانی که از نظر تاریخی به آنان به قول این حضرات به کشتار ها نزدیک بودند طرفدار ایشان بودند؟ امثال ابومسلم خراسانی و آل بویه و غیره کم نیستند که برای شکست اعراب با شیعیان نزدیک بودند. حتی احتمال حضور عده ای ایرانی در روز کربلا هم در تاریخ وجود دارد. حالا بعد از هزار و چهارصد سال عده ای شده اند وکیل ووصی ایرانیان اون موقع. یا مثلا تو این وضعیت بحرانی کشور این کمپین مسخره نقی چی هست؟ چه دردی را دوا کرده؟ چند نفر بچه مسلمان با این چرندیات مثلا روشن شده اند؟ اصلا منی که هرروز تو بالاترین خبر میخونم نمیدونم این کمپین چی هست!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس عزیز با شما موافقم. من مانده ام ابن سینای بزرگ با آن قوای ذهنی و ذات جوینده اش چگونه به نتایج این جماعت متفکر نرسید؟! آنچه که به جای می ماند نیکی است.باید دید اسم و نام امثال آقای شاهین نجفی تا چند ماه و سال در تاریخ می ماند اما نام نیک اولیای الهی که هدفی جز سعادت بشر نداشتند تا ابد باقی است.

      حذف
    2. ابن سینا خیلی از موارد به همین نتایج رسید به همین دلیله که توی فلسفه ی اسلامی ابن سینا اصلن نامی ازش هم برده نمی شه. یعنی در اصل ابن سینا مورد تکفیره. شما کل مقاله ات ایراد داره. وسط دعوا حلوا خیر نمی کنن چون نزنی می خوری. چیزهایی که در مورد آخوندا گفتی درست نیست چون آخوندا چیزی از خودشون در نیاوردن و همه ی چیزایی که می گن توی دین اسلام وجود داره. در مورد فایده ی این نوع نوشتارها، کمک خیلی بزرگی شده و تابوی اهانت شکسته و خیلی ها می بینن چقدر این احادیث و روایات مسخره هستند.

      حذف
  2. ﻧﻜﺘﻪ ي ﺟﺎﻟﺒﻲ ﺭﻭ ﻣﻂﺮﺡ ﻛﺮﺩﻳﺪ. ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺷﺨﺼﺎ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺁﺩﻡ ﻣﺬﻫﺒﻲ ﻧﻴﺴﺘﻢ ﺑﻠﻜﻪ ﺑﺸﺪﺕ اﺯ ﻋﻘﺎﻳﺪ ﻣﺬﻫﺒﻲ و ﻣﺬﻫﺐ و ﺩﻳﻦ ﺑﻴﺰاﺭﻡ و ﻫﻴﭻ اﻋﺘﻘﺎﺩﻱ ﺑﻪ اﻳﻦ ﻣﺴﺎﻳﻞ و اﻓﺮاﺩ ﻧﺎﻣﻲ و ﻣﺸﻬﻮﺭ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮاﻥ اﺩﻳﺎﻥ ﻳﺎ اﻣﺎﻣﺎﻥ و ﭘﻴﺸﺮﻭاﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﺪاﺭﻡ. اﻣﺎ ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻧﺪاﺭﻡ ﻛﻪ ﺑﺮاﻱ ﺗﺤﻘﻴﺮ ﻛﺴﻲ اﺯ اﻋﺘﻘﺎﺩاﺕ ﻭﻱ ﺗﻴﺮ ﺑﺴﺎﺯﻡ و ﺑﻪ ﻗﻠﺐ اﻭ ﻧﺸﺎﻧه ﺑﺮﻡ. ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﻛﺎﻣﻼ ﻣﻮاﻓﻘﻢ ﻛﻪ ﻋﻘﻴﺪﻩ ي. ﻫﺮ ﻛﺴﻲ ﻛﺎﻣﻼ ﺷﺨﺼﻲ اﺳﺖ و ﻣﻬﻢ ﻣﺘﺢﺪ ﺑﻮﺩﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﺭ ﺳﺎﻳﻪ ي اﺣﺘﺮاﻡ ﺑﻪ ﻫﻤﺪﻳﮕﻪ اﺳﺖ. اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﺭﻭﺯﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺎ ﺑﻪ اﻳﻦ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺑﺮﺳﻨﺪ, ﻛﻪ ﺩﺳﺖ اﺯ ﺗﺤﻘﻴﺮ ﺩﻳﮕﺮاﻥ و ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﺮﺩاﺭﻧﺪﻭ ﺑﺮاﻱ ﺗﻮﻫﻴﻦ ﺑﻪ ﻫﻢ اﺯ ﺟﺎﻥ ﻋﻠﻲ و ﻣﺤﻤﺪ و ﺷﺎﻫﻴﻦ ﻧﺠﻔﻲ و ﻗﺎﺳﻢ و ﺟﺎﺳﻢ و ﻓﺮﻭﻍ و ﻓﺮﺩﻭﺳﻲ و ... ﻣﺎﻳﻪ ﻧﮕﺬاﺭﻧﺪ

    پاسخحذف
  3. خدای اون ها توی کتابش به غیر مسلمان احترامی قائل نبوده. نمی فهمم چه طور میشه به عقیده ی کسی که معتقده غیرمسلمان نجس هست و باید کشته بشه احترام گذاشت.
    مال کشی نکنید دوستان!

    پاسخحذف
  4. روزی نیست که در کشورهای اسلامی بدون بمب و کشتار و خونریزی و اعدام شروع نشه ایا مذهب غیر از اینهاست چرا در مورد توهین کتاب اسمانی به قوم یهود و کفار نباید بحث کرد برای فرو ریختن دیوار مذهب باید مرزها را در نوردید

    پاسخحذف
  5. عزیز، عقیده شخصی‌ محترم است همانطور که سایر مسائل شخصی‌ محترم است، کسی‌ حق تفتیش در مسائل شخصی دیگران را ندارد، کسی‌ حق توهین شخصی‌ به دیگران را ندارد، هنگی این مورد در کشور آزاد جرم محسوب میشود.

    نقد عقیده آزاد است، هر عقیده ائی که ترویج یا تبلیغ میشود چه مذهبی‌، علمی‌، فلسفی‌، سیاسی قابل به نقد کشیدن است تا درستی‌ یا کاذب بودنش به بوته آزمایش گذشته شود . حالا اگر عقیده ائی چه از لحاظ عملی‌ و چه تئوری قادر به اثبات حقانیتش نباشد خود به خود محکوم به حذف شدن است.

    حالا اگر آاین عقیده منجر به انحطاط یک جمعه شود و به زور زندگی‌ گروه بسیار عظیمی‌ از بشر را به جهل و نبودی بکشند، نه تنها بیشترین نقد را خواهد داشت، بلکه به منظور نجات جماعت به خواب رفته ، وظیفه هر انسان دلسوز است که تابو شکنی کند ، تا جوامع بشری را از قرون وسطای دیگری نجات دهد.

    مسیحیت در حال حاضر یک دین کنار گذشته شده از جامعه است که در تقریبا تمامی‌ جوامع غربی هیچ نقشی‌ در اداره جامعه ندارد، با این وجود اصول دمکراسی (توجه میفرمایید)، اصول دمکراسی به افراد اجازه میدهد که هر طور خواستند آن را به نقد یا حتّی توهین بکشند، نهایتش این است که واتیکان تماشای آن فیلم توهین آمیز را تحریم می‌کند، ولی‌ واتیکان نقشی‌ در تصمیم گیری سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و غیر ندارد. بنابرین هر کس تابع واتیکان بود میتواند نگاه نکند، حق تعطیل کردن سینما یا رسانه‌‌ها را به بهانه توهین ندارد. از عزیزان صاحب وبلاگ تحصیل کرده انتظار میرود که به جای متون احساساتی‌ سطحی (که مادر بزرگ من بهتر مینویسد)، قدری متفکرانه و بر اساس مطالعه قلم بزنند.

    پاسخحذف
  6. شما بگو کجای قرآن گفته غیرمسلمان نجس هست؟ پیامبر اسلام وقتی غیرمسلمانی اسیر میشد شرط آزادی شو چی مگذاشت؟ ....اینکه بی سوادی را با سواد کنه ...نه اینکه مسلمان بشه! لا اکراه فی الدین ...پس کجا گفته شده غیرمسلمان باید کشته بشه ؟ اگه منظور شما حکم ارتداد است اون هیچ مبنای قرآنی نداره و ساخته آخوندهاست...متاسفانه ما همیشه ازافراط ضربه خورده ایم از هر دو قشر ﻣﺬﻫﺒﻲ و غیر ﻣﺬﻫﺒﻲ ...کاش فقط غیرﻣﺬﻫﺒﻲ باشیم نه ضد ﻣﺬﻫﺒﻲ .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. 1- سوره: 9 , آیه: 28

      يا ايها الذين آمنوا انما المشركون نجس فلا يقربوا المسجد الحرام بعد عامهم هذا و ان خفتم عيله فسوف يغنيكم الله من فضله ان شاء ان الله عليم حكيم

      حذف
    2. سلام
      این آیه نه حرف شما و نه هیچ چیزی علیه اسلام را ثابت نمیکنه!
      شما گفتید: "نمی فهمم چه طور میشه به عقیده ی کسی که معتقده غیرمسلمان نجس هست و باید کشته بشه احترام گذاشت"
      این آیه اولا نمیگه غیر مسلمان بلکه میگه "مشرک" ثانیا صحبت از کشتن نیست بلکه میگوید مشرکین به داخل "مسجدالحرام" راه نیابند. و این هم یک امر منطقی است چرا که عبادتگاهها از آن خدا و خداپرستان و موحدان است و مشرک را به مسجدالحرام چه کار؟؟
      لطفا در مورد دین و آیات قرآن با تحقیق و شناخت بیشتری صحبت کنید نه از روی غرض!
      خیلی از آیات حکم زمان و مکان خاص داشته اند و ما برداشت های غلط و افراطی القاعده و یا حکومت ایران را در این موارد قبول نداریم. مثلا همه آیات جهاد با کفار آن زمان هم از این دست هستند. آن زمان کفار و مشرکان (بت پرستان) مسلمانان را آزرده از خانه و کاشانه شان رانده و اموال و زن و فرزندانشان را به زور گرفته و حتی به شهرشان مدینه در آن زمان حمله میکرده اند...
      قطعا حکم جهاد آن زمان را باید با شرایط خودش سنجید و هر عقل سلیم و وجدان پاکی این آیات را وارد و درست ارزیابی میکند.
      حمله به بلاد دیگر در زمان خلفای بعد از حضرت رسول الله بوده و هیچ یک ار ائمه اطهار ع موید آن نبوده اند و بجز پنج سال جکومت امیرالمئمنین در کوفه همواره امامان شیعه در حصر خانگی و یا زندان توسط خلفا و حکام جائر وقت بوده اند.
      در ضمن اسلام نیاز به "ماله کشی" ندارد و این وعده خداوند است که آنرا بر تمامی اندیشه ها اطهار و اجلا میبخشد. بنابراین خودتان را برای نفی اسلام بیهوده خسته نکنید که خداوند از مخلوقاتش قوی تر است!
      اما اینکه از اسلام برداشت و قرائت بد و ناروا شده را خود ما هم قبول داریم و حتی در باب ظهور امام زمان هم آمده که "یاتی بدین جدید" یعنی دین اسلام آنقدر (توسط مفتیان) بد تشریح و تشریع میگردد که دینی که امام زمان عج ارائه میدهند دینی جدید می نماید!
      درود خدا بر خردورزان بی تعصب

      حذف
  7. اگر فکر میکنید با توهین کار درست میشه ادامه بدین ولی مردم هند را فرامو نکن

    پاسخحذف
  8. اين كاملا منطقي است كه بپذيرين انسها براي زندگي در كنار هم طراحي و زاده شده اند نه براي در برابر ه قرار گرفتن..
    دين و يا هر جهاني بيني درسته كه از شخصيت بر ميايد ولي در نهايت آثار اين شخصيگري به جامعه منعكس و در آنجا با رويكردهاي رفتاري نمود پيدا ميكند بطور مثال نجات خود منفعت پرستي رابطه زناشوئي شروع با مهر ونفقه و شيربها ، روابط غريزي انسانها با صيغه متعه و..كيفر را جد جزيه ...رفتار تقابلي را باد جاد و نهي از منكر ..دروغگوئي فارگير مسلمان = تقيه اينها شخصين؟؟!
    .دوستان اينها سياسي نيستند همين مذهب اسلام در جاي جاي سكنات اجتكاعي مشغول تحجر است ..اين مربوطب آخوندها نيست !
    بلكه آخوند زائيد اسلام است !!
    شما ميخواهيد استخدام شويد ، بايد بريد گزينش تئاتر بازي كنيد كه چندر غاز بهتون بدن
    ماه رمضان مجازات روزه خوري در ملا عام اعدام است .. يا شما به اين ميگوئيد اخترام ب هفكر مقابل اينم سياسي نيست
    حجاب هم يك مسئله شخصيصت ...ايا شما احترام گذاشتيد
    اصلا سردمدار استراتژوتاكتيسين اسلام چنين كارنامه اار را دارد ؟؟؟!
    اسلام احترام گذاشت ...؟؟!
    مذهب افيون تودست نه براي اينكه لنيت چنين گفت براي اينكه هرجاي مذهب باشد اختلاف طبقاتي ،‌نفرت فراگير اجتماع از هم كه بصورت تروريست جهاد و حد نمود ميكند را تجرب خواهيد كرد!

    پاسخحذف
  9. ايا علي به ديگران از بابت ايدئوگشان ، احترام قائل بود ؟

    علی پی از پیروزی بر قبیله بنی قریظه تعداد 900 نفر از مردان قبیله را در مقابل گودال هایی که از پیش کنده شده بود سر بریدند( تاریخ طبری ج3 ص1088)
    2 کشتار خاندان ازد:
    علیو یارانش در یک روز تعداد 2500 نفر از خاندان ازد را سر بریدند بنحوی که کسی زنده نماند تا دیگری را دلداری دهد(مروج الذهب ج1 ص729)
    3 کشتار خوارج:
    در نهم صفر سال 38 هجری در محلی واقع در دشت نهروان جنگ خونینی بین لشکریان علی و خوارج روی داد که در این جنگ حدود 1800 نفر از خوارج به قتل رسیدند
    4 نبرد لیله الحریر:
    علی در نبرید به نام لیله الحریر در حدود 500 تا 900 نفر را از دم تیغ گذراند. (منتهی الامال ج1 ص153)
    5 کشتار عبدالله خرمی و یارانش:
    آنانکه دست رنگ کرده بودندو شادی وشعف در اثر در گذشت محمد نشان داده بودند علی و خالد بن ولی همه را بکشتند و اجسادشان را در اتش سوزاندند( تاریخ طبریج 4 ص1380.1464-طبری ج6 ص2420.2265)
    نقش علی در ترور مخالفان:
    1 ترور شاعری بنام حویرث بن نقیذ:
    وی شتر دختران محمد فاطمه و ام کلثوم را رم داده بود به فرمان محمد و توسط علی در جریان یک توطئه به قتل رسید.(سیره ابن هشام. ج2 ص273
    2 سر بریدن مغیره:
    پیر مردی بنام مغیره که پس از فتح مکه از ترس محمد گریخته بود بوسیله علی دستگیر و سر بریده شد( زنان پیغمبر. ص316)
    3 علی شاه- رگ مردانی را برید و بمانند مرغان نیم بسمل انان را در بیا بان ها رها کرد تا با شکنجه بمیرند(امام علی-عبدالفتاح. ج5 ص27)
    4 سر بریدن نضر و عتبه:
    پس از شکست ائیل محمد به علی دستور داد که نضر پسر حارث را سر ببرد. همینطور در منطقه ای دیگر به نام الظیه از میان اسرا عتبه پسر ابی معیظ بدستور محمدو بدست علی سر بریده شد( منهی الامال. ج1 ص57)
    5 سربریدن عتبه:
    مردی به نام عتبه که بخاطر عدم پخش مساوی غنایم بین لشکریان اسلام به صورت محمد تف کرده بود بوسیله علی سر بریده شد(تاریخ طبری. ج5 ص1103)
    در زمان اما علی مردم استخر چندین بار قیام کردند. اما علی در یکی از ان موارد عبالله بن عباس را در راس لشکری به انجا گسیل داشت و شورش توده ها در سیل خون فرو نشاند( فارسنامه. ابن بلخی. ص136)
    در مورد دیگر که مردم استخر شورش کردند امام علی زیاد ابن ابیه که خون خواری و ادم کشی به انوشیروان دوم لقب گرفته بود به انجا گسیل داشت تا به سرکوبی قیام بپردازد. در مورد کشتار مردم استخر توسط زیاد ابن ابیه کتب زیادی نوشته شده ( نگاه کنید به کتاب مروج الذهب. ج2 ص29)
    در سال 39 هجری مردم فارس و کرمان سر به شورش گذاشتند و حکام ستمگر علی را از شهر بیرون راندند امام علی مجدادا زیاد ابن ابیه را به انجا گسیل داشت و لشکریان وی از هیچ جنایتس فرو گذار نکردند( تاریخ طبری. ج6 ص2657و فارسنامه ص136)
    مردم خراسان نیز در زمان علی برای چندین بار قیام کردند و چون چیزی ند اشتند که به عنوان باج و خراج بپردازند از دین اسلام برگشته و به مقاومت سخت و جانانهای دست زدند امام علی جعد بن هبیره را بسوی خراسان فرستاد او رمدم نیشابور را محاصرهع کرد تا مجبور به صلح شدند(تاریخ طبری ج6 ص2586 و فتوح البلدان ص29)
    در زمان امام علی نیز مردم شهر ری نیز سر به طغیان زدند و از پرداخت خراج خود دار کردند. علی ابوموسی را با لشکری زیاد به سرکوب شورش فرستاد و امور انجا را به حال نخستین باز گرداند( فتوح البلدان ص1599)
    به روز گار خلافت علی بن ابی طالب چون پایان سال 38 و اغاز سال 39 بود حاث بن سره به فرمان علی لشکر به خراسان کشید و پیروز شد غنیمت و برده ی بسیار بدست اورد تنها در یک روز هزار برده میان یارانش تقسیم کرد لکن سر انجام خود و یارانش جز گروهی اندک در سرزمین قیقان سرحد خراسان کشته شدند( فتوحالبلدان. بلاذری)
    علی ابن عبی طالب عبدالرحمان بنی جز طائی را به سیستان فرستادو لکن حسکه حبطی وی را بکشت پس علی فرمود: باید چهار هزار تن از حبطیان را به قتل برسانیم وی را گفتند حبطیان پانصد تن هم نشوند.( فتوح البدان. بلاذری)
    علی ولایت اذربایجان را نخست به سعید بن ساریه خزاعی و سپس به اشعث بن قیس داد یکی از شیوخ اذربایجان نقل میکند که ولید بن عقبه همراه با اشعث از ولید طلب یاری کردو ولید برای یاری وی سپاهی از کوفه به انجا گسیل داشت اشعث جان به جان خانه به خانه فتح کرد و پیش رفت و پس از فتح اذربایجانگروهی از تازیان اهل عطا را بیاورد و در انجا ساکن ساخت و انان را فرمان داد تا مردم را به اسلام فرا خوانند( فتوح البلدان)
    حالا باز هم ماله کشان اسلامی به ماله کشیدن خودشان ادامه دهند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      اکثریت فریب به اتفاق منابع مورد استناد شما مربوط به کتب اهل سنت و بخصوص تاریخ طبری که بخش زیادی از متن شما به آن ارجاع داده است در مورد امامان شیعه مخصوصا امیرالمئمنین ع مغرضانه مطلب نوشته و مملو از تحریفات تاریخی است.
      اصلا منطقی است که مردم ایران در آن زمان جذب ائمه بشوند درحالیکه مثلا امیرالمومنین به خراسان لشکرکشی و آدم کشی کند؟؟ در حالیکه همین خراسان بعدا مسکن شیعیان ایشان شده باشد؟؟ کمی فکر کنید!
      اصلا قضیه کاملا برعکس بوده و خلفای سه گانه به ایران حمله کرده بودند و کشتار و اسیرگیری کار آنها بوده است نه امامان شیعه بلکه ایشان تا میتوانسته اند حتی به اسیران نیکی میکرده اند و یا ایشان را خریده و آزاد میکرده اند. فیروز (ابو لولو) غلام عمر بود که از مریدان امیرالمومنین ع بود و عمر را هم به همین سبب ظلم هایش کشت. امام علی ع بسیاری از بردگان ایرانی را که متاسفانه توسط خلفای سه گانه به اسیری گرفته شده بودند را میخریدند و آزاد میکردند و حتی انها را تکریم میکردند علیرغم دگم بودن عربهای آن زمان - مثلا برای فرزند خویش امام حسین ع از همین اسرا به همسری برگزیدند (بی بی شهربانو) که این امر در زمان خود برای اعراب جاهلی بسیار ننگ داشته که با "عجم" (یعنی غیر عرب) وصلت کنند!
      ائمه اطهار این بساط عرب و عجم را با عمل ورفتارسان بر هم میزدند و به ایرانیان که مورد ظلم خلفا و حکام جور بودند میدان میدادند. مثلا امام جعفر صادق ع بسیاری از ایرانیان را پای درسشان راه داده بودند و از ایشان حمایت ها میکردند.
      همین گونه رفتارها باعث شد که ایرانیان که از خلفای ظالم بستوه آمده بودند جلب و جذب محبت ائمه اطهار ع واقع شوند و به همین جهت زمینه تشیع در ایران از همان زمان شکل گرفت.
      امام کاظم ع که دراسارت هارون و بدست او به شهارت رسیدند. امام رضا ع بدست مامون و امام جواد نیز که تحت خصر شدید و دست آخرهم مسموم شدند. امام هادی و امام حسن عسکری هم که اصلا در حصر پادگانی (عسکر=پادگان و لشکر) بوده اند.
      دیگر چه جای شک و تردیدی باقی است که دین اسلام به دست خلفا و حکام جائر بوده؟
      بهتر است کمی بیشتر بیاندیشیم و تعصب و تجاهل را کنار بگذاریم.

      حذف
  10. فحاشی همیشه و همه جا بد است.ولی در فضای غلبه ی مقدسات بر عقل تعیین مرز بین توهین و طنز یا نقد خیلی سخت است. مردمی که سال های سال برای هم دیگه و حتی برای قوم خودشون جوک می گن و اکثرا بدون ناراحتی می خندند نباید اینقدر کج فهم باشند که معنی طنز را نفهمند. و خوبی طنز هم تقدس زدایی است که در اکنون شدیدا مورد نیاز است. سالهاست که به نام دین و با پشتوانه اعتقادات افراد متدین کشور متحجر مانده و سرمایه های آن به سرقت مومن نما ها می رود. باید این اعتقادات را از ویروس مقدسات پاک کرد.رضا شاه یکبار و برای همیشه شر حجاب را با شکستن تقدس و حرمتش کند. الان هم با چماق می خواهند آن را به سر زنان بکنند که به قول مکرر خودشان موفق نمی شوندچون برای خیلی ها دیگر حرمت و قداستی ندارد. پس باید مستقیماً به قلب تحجر و خرافات زد. طنز یکی از وسایل مناسب برای این کار است. ولی فحاشی اصلا. استفاده از کلمات رکیک در طنز هم هنری است که هر کسی ندارد. باید در حد عبید زاکانی بود وگرنه حرف نزنیم بهتره

    پاسخحذف
  11. دوستان ! اسلام ذاتا یه عقیده شخصی نمی تونه محسوب بشه. اسلام یه دین سیاسیه و اصولا بیشتر به درد گسترش قدرت می خوره تا معنویات. حالا این وسط ما ایرانیا برای جدا شدن از اسلام عربی چیزایی مثل امامت و عرفان و ... اختراع کردیم بماند!! پس این دین به هیچ عنوان عقیده شخصی نیست بلکه به همه عقاید مخالف خود می تازد و آنها را غیر قابل قبول می داند. حال آیا باید از نقد این دین تمامیت خواه خودداری کرد به این دلیل که برای عده زیادی مقدس است؟ لطفا نگویید نقد بله ولی توهین نه چرا که این دو هیچ حد و مرز مشخص و تعریف شده ای ندارند و هر نقدی می تواند توهین محسوب شود...به هر حال تابوی اسلام هم همچون مسیحیت شکسته شده و این راه بازگشتی ندارد و این مدیون شجاعت تابو شکنانی همچون شاهین نجفی است.

    پاسخحذف
  12. هیچ دینی از سوی خدایی که میلیاردها کهکشان آفریده نیامده ونخواهد آمد ..تمام ادیان با خرافات و دروغ و مقداری هم حرفهای خوب که آن هم از فلسفه های ایرانی دزدیده شده بوسیله انسانهایی که به دروغ و وهم داشته خود و چرندیاتشان را از سوی خدا میدانند آمده و بجز اختلاف بین ملت ها و کشورها و دروغ و بدبختی و جنگ وکشتار چیزی برای بشر نیاورده و بشدت باید با تمام ادیان مبارزه کرد و آنها را برای همیشه به گورستان تاریخ فرستاد و ایران ودنیا را نجات داد و خدای حقیقی (اهورا مزدا) را خوشحال کرد ..تا نا بودی تمام ادیان بویژه اسلام ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لطفا یه مطالعه در دین زرتشت هم بفرمایید. اون هم پر از باید و نباید و شریعت و مقدساته. ادرار گاو توی این دین مقدس و متبرکه. آقا بی خیال! همون جمله ی اولتون جامع بود

      حذف
  13. نكته جالب راجع به احترام به عقايد اديان ابراهيمي اينه كه ،‌اين اديان همانطور كه روزبه عزيز در بالا گفتند، با تهاجم و قتل و غارت امدند هرگونه برگشت از مذاهب ابراهيمي بويژة در اسلام خونبار ، ارتدا محدور الدم شدن هست !! آن دوست عزيزي كه ميگه كجا تو قران نوشتند كه دين اجباريه لا اكراه في دين سوره بقره را مثال آوردند !!.. بايد به ايشون عرض بكنم يكبار ديگه بخش ترجمه فارسي قران را بخوانيد .. اگر جاي پيدا كرديد كه راجع به سنگسار ، كتك زدن همسر و بكار گيري كنيزان بعنوان كشتزار هاي جنسي جهاد و خونخواهي قتل نفس ايده مخالف يا به قول شما احترام به لايه جهان بيني اشاره اي نشده بود !!!! بفرمائيد !؟

    در ضمن تفسير ي دركتاب "الله اكبر" دكتر روشنگر هرچند تند هست ولي واقعيت تلخ است حتما بخوانيد كه الله موجودي انتقام گير و اشتباه كار است مرد صفت و محتاج پرستش و تملق !!
    كمي فكر كنيد ، اعدامها تروريست بين الملل ، جزيه ، حد سنگسار ، قطع عضو، برده جنسي كردن بانوان با پرداخت مهر ، جهاد ،و.......... اينا احترام به اعتقاد به احترام بهايدئوگ اجتماعيه .. آخوند زائيد اسلامه .. افعي هيچگاه كبوتر نميرايد...!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حرفاتون درسته فقط من سنگسار رو تو قرآن ندیدیم. این جزو الحاقیات است.

      حذف
  14. جالتبربن نكته احتراميون اسلامي اينكه به شيوه برخورد اسلام با ايران كه 100 سال دربرابر اسلام مقاومت كرد نگاهي ندارند!!!
    لشگر خونخوار اسلام با احترام بسيار كه از طريق شمشير هاي زنگ زده اشان زردشتيان پارسي يعني مارا! از دم تيغ گذراندند و با احترام زايد الوصف ..به زنان و دختركان ايراني تجاوز كرده و كارخانه سيد سازي راه انداختند
    ابن احترام خارق العاده اينجا تمام نشد همين دختركان زيبا روي پارسي رابعنوان كنيز و برده جنسي به دخمه هاي محل زندگي خود بردند .....!!!
    اينا احترام ... كجاي قران گفته ؟!؟!
    بريد تجره قران را فارسي را بخوانيد !
    به شرط اينك ه نوشتجات استاد كشروي را هم ببينيد ..
    احترام اسلاميون به فكر مخالف مسخره كردن و جوك ساختن او نيست ، بلكه اعدام اوست..
    !!

    ت

    پاسخحذف
  15. اين فاجعه اسلامي كه در جهان بصور زر پرستي ، اتومبيل پرستي ، زن پرستي، تروريست پروري، حماقت فراگير توده به مسائل غريزي و توجه به مالكيت شخصي ، تحقير زن ، خشم مقدس فراگير و......كار آخونداست؟!؟
    خود محمدهم آخوند بوده !!!هم عمامه داشته هم اعبا و هم نعلين و محور ذهني مسائل كمر به پائين

    اين تعريف آخونده
    فرض كنين آخوندهاي ايراني بد عمل كردن و دين پاك اسلام را خراب كردند؟!؟!؟
    بسيجي مسلمان افراطي بدعمل كرد
    پاسدار جان به كف مسلمان بد عمل كرد
    آخوند بد عمل كرد
    خامنه بد عمل كرد
    احمدي نژاد بد عملكرد
    موسوي بد عملكرد
    تئورسين اسلامي يعني دكتر سروش بد عمل كرد
    خميني بد عمل كرد ..
    امت مسلمان هم مشغول سكس پرستي و دلار بازي طالابازي مسكن بازين

    حالا بگيد بالاخره چه كسي ميخواد خوب عمل كنه
    والبته چه زماني
    !!/
    يا اصولا چه جوري ميخواد اينكارو بكنه

    سكولاريته اسلامي خوبه؟؟!
    يعني آخوند بره تو مسجد و مشغول شرح وظايفش بشه يعني صيغه كنه احكام تخلي درس بده و با پسركان وطي كنه ...اقاي مدير هم بر تو وزارتخانه بدون دخالت اسلام مديريت كنه ؟؟!


    بمن بگيد كياست انساني كجاست ما قبل از اينكه به دين الوده بشيم انسانيم ...
    عزيزام موضوع امام نقي مسخره بازي نيس و جوك نيست .. تركيدن بغض 1400 سالست كه با چهره خنده و لي دلي خون تنوير افكار ميكنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این تکه "تنویر افکار" رو خوب اومدی!
      چرا نمیشینند حرف و بحث استدلالی کنند؟ شعر رپ و حرفهای مستهجن و لابلای اونها "نقی نقی" گفتن هم شد تنویر افکار؟
      امامن پاک رو به سخره گرفتن که "حالا که... خوابه" و این حرفها شد بیدارسازی؟؟

      حذف
  16. ba nazaretan movafegh hastam va din yek mozooeh shakhsy mebashad.
    VALI VAGHTY KE AFRADEH MAZHABI ,YA BAREESHEYEH MAZHABI IN PADIDEH RA BE TOREH OMOOMI MATRAH KARDAND VA DIN SHOD YEK PADIDEYEH SIASY VA BAR JAN, MAAL, VA NAMOOSE MARDOM HAKEM SHOD, DIGEH SHAKHSSY NIST VA GHAEDATAN ZIRE SOAL MERAVAD,

    MAZHABEH ESSLAM HAM KE HGORBOONESH BERAM MESSLE ABKESH SOORSKH SOORSKH AST VA AGAR KASSY BA SELLAHE KHORAFAT AZ AN DEFA NAKONAD , BA 4-5 TA JOMLEH KARASH TAMAM AST,

    پاسخحذف
  17. منم فکر نمی کنم دین یه امر شخصی باشه . از طرفی به نظر من دین ها اکثرا غیر اخلاقی تر از اونی هستند که حتی بشه احترامشون رو نگه داشت. مشکل اصلی اینه که ما چون پدرانمون معتقد بودند ما هم فکر می کنیم باید چشم بسته دین اون ها رو قبول کنیم و این اتفاق نسل در نسل داره می یافته . جالبه که نسل های قدیم تر امکان مطالعاتی کمتری داشتند و حتی کمتر سواد داشتند. برای همین من فکر نمی کنم که لازم باشه احترام آدم های اینچنینی رو نگه داشت برای اینکه چند تا از طرفداران متعصب اونها ناراحت نشند.

    پاسخحذف
  18. هيچ چيزي مقدس نيس
    جز جان انسان
    بعد بيشتر ايراني ها
    از دوشخيصت فرهنگي
    رنج ميبرن
    از يک طرف از نژاد آريا
    کورش کبير عربها سوسمار خور
    حرف ميزنيم
    بعد همين ما به زردشت نژاد آريا
    افتخار ميکنيم
    ميخواهيم يک انسان بکشيم
    به يک کسي نميدونيم
    اين امام چنده بوده چه قدمي
    براي انسانيت ور داشته
    توهين کرده

    پاسخحذف
  19. تو که خودت جواب مردمو اینجوری تو فیسبوکت میدی چی؟!
    دهه پنجاهی ها
    کیر چهره با اون سیبیلای جاکشی من بیکار نیستم مثل تو یابو مجبور نیستم بیل بزنم کس ننه خوب 50 سالت هست اندازه یابو هم شعور و فهم نداری خوب مادر جنده بی ننه بابا کس کش کیرم تو کمس زنت تو شروع کردی نه من
    قرمساق دفعه دیگه طرفت رو بشناس وقتی دهن کثیفت رو باز میکنی مادر کونی
    اسم من هم بابک ایران بان هست خودت که شعور این کارا رو نداری بگو اون بچه جاکشت بهت یاد بده تو گوگل سرچ کن میفهمی کی هستم کیرم پس یخت

    با ستاش او ببحشید سپاس

    پاسخحذف
  20. Live Casino | Lucky Club
    Live Casino is the place you need to play slots and live dealer games without even the slightest of a doubt! If you are on a rainy day, this casino is a luckyclub

    پاسخحذف