۱۳۹۱ فروردین ۹, چهارشنبه

سیزده۱۳ به در جان مادرتون........ء

دوستان سلام امیدوارم که تا امروز نوروز خوبی‌ داشته باشید و روزها به کامتون باشه و در سلامتی‌ کامل به سر ببرید
 همونطور که میدانید آخر هفته ما خارج نشینها و اول هفته دیگر ساکنین ایران سیزده ۱۳ به در خواهد بود و طبق رأسم و رسوم قدیمی‌ همه به پارکها برای تفریح و به اصطلاح خودمون پیکنیک می‌رویم تا این روز رو با به در کردن نحسی‌ها و گرفتن زیبای‌های طبیعت سال نو خوبی را آغاز کنیم نکته‌ای هست که من سالیان سال در دلم نگه داشتم و البته گه گاهی وسط سال بهش اشاره کردم که گفتم بد نیست در آستانه سال جدید یک یادآوری بکننم البته این عقاید " شخصی‌" من است اگر شما با اون موافق نبودید خوشحال میشم نظر شمارو هم بدونم ولی‌ اگر موافق بوددی به اشتراک بگذارید
 ترو خدا جان مادرتون:
 ۱-بانوان‌های محترم ۱۳ بدر شب نشینی نیست که با لباس شب و کفش پاشنه بلند تشریف ببرید و به اصطلاح خودمونی یک پیکنیک هست احتیاجی‌ به لباس‌های شب و کفش پاشنه بلند نیست!!

 ۲- آقایون عزیز تو پارک معمولاً کسی‌ کت شلوار کروات نمیپوشه و جلوی پارک هم با ماشین بالا پایین نمیکنه بهتر از ماشینهای عزیز پایین تشریف بیارید و کمی‌ هم کفش‌های نو ی عیدتون رو کثیف کنید

 ۳- موزیک شما حرف نداره و واقعاً جالبه ولی‌ لطف کنید ملاحظه باقی‌ رو هم بکنید شاید دیگران از سلیقه شما لذت نبرند!! کمی‌ صدای اون رو کم کنید مگر اینکه همه دارن با آهنگ شما میرقصند و لذت میبرند

 ۴-پارک‌ها خونه پدری نیست چه خارج چه داخل کمی‌ ملاحظه کنید!! و از ریختن اشغال و جمع نکردن آن خوداری کنید!!! باور کنید مخصوصا ایرانیان عزیز خارج ازکشور با این حرکت فقط فرهنگ و شخصیت خودمون پایین میبریم لطف کنید کارتون تمام شد حداقل آشغال‌های خودتون تمیز کنید !!!

 ۵-گفتن سبزه گره بزنید نه درخت اگر اینقدر بختتون وضعش خرابه با پیچوندن ۲ تا درخت هم کارتون راه نمیافته ترو خدا نهالهای نو رسیده درخت بهم نپیچونید و درخت بی‌چاره رو خراب نکنید و نشکونید !!!

 ۶-سیگار کشیدن همینجورش چندش آور هست ( نظر شخصی من) حداقل اشغال سیگار خودتون تو زباله بریزید و جاهای پر تجمع ملاحظه کودکان و افراد غیر سیگاری و بیمار رو بکنید بخدا ۴~۵ ساعت از ژست شما کم نمی‌شهاگر سیگار نکشید

 ۷-یک تعارف هم از اون غذای خوشمزتون به اطرافیان بکنید شاید یکی‌ مثل من تنهایی آمده بود و بوی‌غذا شما شهیدش کرد یک لقمه تعارف کسی‌ نکشت :-)
 ( این قسمت مال شیکمو هاست)

 ۸- اگر می‌بینید فرد مسنی زنبیلی دستش گرفته تا اون طرفا پارک ببره و دستتون خالی‌ هست کمکش کنید مثل این عقب افتاده‌ها از بغلش راد نشید بگید عجب پیر سر حالی‌ هست حداقل یک تعارف بکنید یک دفعه دیدین بنده خدا کسی‌ نداره خجالت میکشه کمک بخواهد

 ۹-این قسمت مال بعضی‌ از آقایان با فرهنگ ما هست که مدام تو خیابون و انظار عمومی تف میکنند جان مادرتون تفتون خونه بکنید تو پارک‌ها تف نکید مردم و بچه‌ها رو چمن‌ها بازی میکنند به خدا درست نیست یا یک دستمال زهرماری همراهتون داشته باشید :-)

 ۱۰-خانمهای مجرد آمدین ۱۳ بدر سبزه گره بزنید بختتون باز بشه اینقدر ژست و قیافه نگیرید کمی‌ لبخند و توجه, خدارو چه دیدین شاید مجبور نبودین سال آینده چیزی گره بزنید :-)

 ۱۱-من عاشق سگ هستم و فکرمیکنم با وفا‌ترین و دوست داشتنی ترن حیوان روی زمین هست ولی‌ جان مادرتون یک امروز رو بگذارید برای آدما باشه و همه پارک سگ بازارش نکنید بخدا بعضی‌ از بچها و پدر مادرها میترسند و این پارک زهرمارشون می‌شه تازگی ها ۱۳ بدر شده شوی سگ بخدا برای دختر بازی و پسر بازی احتیاجی‌ به سگ نیست (مخصوص عزیزان خارج از کشور)

 ۱۲-خدایی این منطقه ما من هر دفعه تنها رفتم ۱۰ تا خانواده منو نشناخته دعوت کردن امیدوارم شما هم در جای که هستید این کارو بکنید و کسانی‌ که تنهاهستند رو به جمع خودتون دعوت کنید به شماقول میدم کسی‌ از تنهائی اونم ۱۳ بدر لذت نمیبره!!

 ۱۳- ۱۳ بدر خونه نشینید زانو غم بغل کنید یا بگید من به این چیزا اعتقاد ندارم یا رسم ما نیست از خونه بزنید بیرون بهتون قول میدم ضرر نکنید چه لذتی بالا تر از این که از طبعیت استفاده میکنید

 شما هم اگر چیزی به فکرتون میرسه این پایین اضافه کنید
 دوستان در صورتی که با من هم عقیده هستید لایک و اشتراک فراموش نشه تا تو قسمت اخبار فیسبوک بیشتر بمونه

 
 بابک ایران بان













▂▃▅▇█▓▒░ گروه دهه پنجاه ░▒▓█▇▅▃▂

۶ نظر:

  1. اگه ۴ نفر مثل شما فکر میکردند،دنیا اباد تر از اونی بود که الان هست

    پاسخحذف
  2. من هم کاملا باحرف های شما موافقم. همه بجاودرست هستند.

    پاسخحذف
  3. ماشاءاله تو چقدر بامزه ای، یکخورده اسفند برای خودت دود کن، نترس دود اسفند تا حالا کسی رو نکشته که تو دومی باشی!

    پاسخحذف