۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

هکرهای سپاه سایبری به فیسبوک حمله کردند


 هکرهای سپاه سایبری به فیسبوک حمله کردند

دوستان بار دیگر جاهلان و مزدوران ساندیسخور به  گروههای فیسبوک حمله کردند و چندین گروه توسط آنها هک شد من لیستی از گروه های هک شده در این مقاله قرار دادم لطفا اطلاع رسانی کنید و چنانچه عضو این گروه ها هستید از آنها خارج شوید

گروه های هک شده با این نماد نمایان هستند
 
این گروه به دست سربازان اسلام فتح شد

یا الله
یا الله
یا الله






لیست گروه های هک شده
 باید به عرض دوستان برسونم چندین گروه کوچک به دست عقب افتاده های ولایت هک شد  به گروه هایی که در آن عضو هستید یک نگاهی بی اندازید چنانچه لوگو این حیوانات را در گروه های مشاهده کردید از گروه خارج شوید من توضیح کامل رو بعدا در اختیار همه شما قرار خواهم داد بهترین کار در مرحله اول اطلاع رسانیست لطفا این مقاله را برای همه به اشتراک بگذارید
از همکاری شما سپاسگذارم



  


  
  



















 Cyrus the Great Day روز کورش بزرگ

▂▃▅▇█▓▒░ گروه دهه پنجاه ░▒▓█▇▅▃▂










۱ نظر:

  1. دوستان عزیز

    متاسفانه این گروه اوای من 1
    از طرف ارتش سایبری جمهوری اسلامی ایران منفور هک شده ، و من و دوستانم را از مدیریت گروه پاک کرده اند و گروه رو به دست خود گرفته اند.

    پروفایلی که مدیر گروه گذاشته اند و گاه گاهی عوض میشه ، از طرف ارتش سایبری جمهوری اسلامی راه اندازی شده، و الان گروه اوای من به دست انها افتاده

    به همین خاطر از شما دوستان عزیز تقاضا دارم ،که از پست کردن رو وال گروه پرهیز و از گروه خارج شوید

    ما میتوانیم، در برابر مزدورهای ریژیم همه با هم متحد و با همکاری یکدیگر، مقابله کنیم

    باسپاس
    جلال روانگرد

    سازنده و ادمین اصلی
    گروه اوای من

    لطفا اطلاع رسانی کنید

    پاسخحذف