۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

احمدی نژاد در شب اول قبر





جهت اطلاع عزیزانی که معنی شب اوا قبر را نمیدانند شب اول قبر شبی است که مسلمانان اعتقاد دارند فرشتگان برای بردن روح مرده به جهان آخرت نازل میشوند و از مرده اسئوالهایی در رابطه با اعمال فرد مورد نظر میکنند


احمدی نژاد در شب اول قبر بعد از مواجهه با فرشتگان اول قبر در خصوص سوال و جواب های ایشان چنین گفتند

علیرغم ارادت قبلی که به شما دارم ، من اطلاع دارم شما معلوم نیست زن هستید یا مرد؟ شما اصلا غذا نمی خورید چگونه زنده اید؟آیا خود خدا به شما گفته سوال کنید؟ من حکم شما را ندیدم
فرشتگان وی را سریعا به سوی عرش بردند


در ابتدا پیامبران و معصومین آمدند ، احمدی نژاد خطاب به موسی گفت با علاقه ای که به شما دارم شما هنوز موضوع عصا را روشن نکردی؟ دریا را با پول چه کسی نصب کردی؟ به من اطلاع داده اند که شما چند سالی پیش فرعون بودی و خوب کیف میکردی


سپس رو به عیسی گفت : من خیلی به شما ارادت دارم شما که اوضاعت زیاد خوب نیست ، اون خانم بالاخره نسبتش با شما چی شد؟

و رو به جمع گفت من هر چند به شما خیلی علاقه دارم ولی هنوز کتاب بعضی از این آقایان را ندیده ام و خبر دارم که بعضی ها با خدا زد و بند داشته اند

در این هنگام حضرت محمد پیش آمد تا به او بگوید ساکت باش که دکتر به او گفتند سلام حال شما ، راستی شما ثروت خدیجه را چی کا رکردی؟

من شما را دوست دارم ولی رابطه عموی شما با ابو سفیان هنوز مشخص نیست؟ پدر بزرگ شما که کلیدهای کعبه دستش بوده از کجا معلوم چیزی جابجا نکرده باشد؟

سپس رو به ائمه کرد وگفت من قلبا به شما علاقه دارم ولی شماها هم چیزهایی دارید که باید مشخص شود، مثلا آقای باقر و صادق شما ها پول تحصیل از کجا آوردید؟

آقای کاظم شما چی شد که این همه سال به زندان افتاده بودی؟

آقای مهدی شما تا حالا کجا بودی؟

ناگهان عرش به صدا در آمد و خدا نهیب زد ای بنده نا خلف چه می گویی؟

احمدی نژاد رو به خدا گفت: شرمنده من به شما خیلی علاقه دارم ولی سر قضیه مریم شما خودت پایتان گیر است

:-)

۱۴ نظر:

  1. سلام به شما آزاده اي كه از امريكاي عزيز و انگليس دوست و دلسوز ملت ايران حقوق نميگيري و پشتيباني نميشي
    بدان كه من يك موي گنديده جمهوري اسلامي را كه حاصل تلاش پدرم و همرزمانش هست را به حكومتي كه پدرت و همرزمانش را همراه آن با لگد از مملكت به زباله دان و ته مانده خوري اجنبي پرت كرد ترجيه ميدهم

    پاسخحذف
  2. saeid jan doroste ke bi ehterami be khoda o peyghambaresh zeshte vali lotfan shoma khafe sho azizam
    masoud

    پاسخحذف
  3. سعید عزیز اون موقع که من از شرف وطنم دفاع میکردم تو بچه مذلف تو کمر بابای مزدورت هم نبودی
    خاک بر سر تو و بابای حیوانت کنن که نه شرف دارین نه ناموس نه آبرو مثل سگ زندگی میکنید و مثل یک سگ هم میمیرید گوساله بی پدر مادر خلیج فارس دادن به عربا دریای خزر هم شد ماله روسا نفت هم ماله لبنان و چین و فلسطین اون وقت تو کثافت از ته مانده خوري اجنبي صحبت میکنی؟ خاک بر سر الاغت کنن

    پاسخحذف
  4. درسته احمدی نژاد آدم نیست ولی احمق جان با خدا و پیامبر شوخی نیومده

    پاسخحذف
  5. مجید عزیز اول از هر چیزی تا یادم نرفته بگم احمق پدرته عزیز و در ثانی اگر احمقهایی مثل شماها که عکس آقارو تو ماه دیدن نبودن ما الان این وضع مملکتمون نبود

    پاسخحذف
  6. باید فرق اساسی گذاشت بین احمدی نژاد و دین اگرمسلمونی باید اینو بدونی درسته که ایشون ذاتا صهیونیسته ولی عزیز با دین شوخی نکن.

    پاسخحذف
  7. ولی من فکر نکنم ایشون با دین شوخی کرده باشن واقعا من فکر می کنم این متحجر هایی که الان دارن مملکت رو اداره می کنن نظری بهتر از گفته های بالا داشته باشن

    اونا باعث شدن که دین اینقدر راحت به بازی گرفته بشه اینقدر راحت آدم بتونه درباره خدا و ائمه حرف بزنه

    واگذارشون به خدا

    ولی من مطمئن که نظر آقای رئیس جمهور و حامی بزرگشان چیزی جر گفته های بالا نیست

    اونا خودشون رو از همه بالاتر می بینند و بعید نیست که چند وقت دیگه خدا رو هم نقض کنند ( استغفر الله).

    ما با این رویه همه چیزمون از دست می ره عزت آبرو شرف مملکت و حتی خون شهیدای عزیزمون که به خاطر یه مشت دزد یاغی ریخت .

    پاسخحذف
  8. اگر كسي خدا را قبول داشته باشداعتقادات وي به او اجازه نميده چنين جملاتي را حتي از ذهنش عبور بده ديگر چه خواسته آنها را به نمايش بذاره (بايداز مادر نويسنده و حاميان چنين نوشته هايي در مورد گذشته هايشان حتمآ سوالاتي پرسيد

    پاسخحذف
  9. آرزوي بدون جمهوري اسلامي و بايد توي گور ببري عزيزم

    پاسخحذف
  10. اگر نویسنده دانمارکی فقط به حضرت رسول ص توهین کرده وعنوان مرتد رابه خوداختصاص داده بود این نوشتار به همه مقدسات اعم از مسلمان ومسیحی ویهودی اهانت کرده انشاءا... عوض کارش راهم از خداوهم ازبنده خدا بگیره!!!

    پاسخحذف
  11. هیچی بدتر از خراب کردن دین به دست انسان های دین نما نیست

    پاسخحذف